Jadual Kemasukan Pembayaran i-Lestari KWSP

by - 00:03:00

Assalammualaikum wbt dan Salam Bahagia.

Jadual Kemasukan Pembayaran i-Lestari KWSP | Apa isu lagi kwsp ni ya?, takdak isu sangat pun cuma nak share dengan korang Payment Schedule i-Lestari ni (dari bulan lepas lagi table ni dah dikeluarkan tak silap shida) Pihak kwsp dah buat penjadualan so mudah lah bagi korang yang jenis tertungu-tunggu bila bayaran nak masuk kan haaa ^_^ Paling kesian kan jenis yang tak ada online banking, asyik ulang alik ke bank untuk semakan pula. Sekarang dah ada jadual mudah sikit, boleh print dan tampal kat rumah, boleh buat juga untuk mak ayah kita kat kampung tu mana yang buat i-Lestari ni. Terima kasih kepada pengurusan KWSP.

Shida GROUP 04, masih dalam kategori pembayaran awal bulan. Alhamdulillah.


You May Also Like

11 comments

  1. akak dah dapat dah 6b hari tu. tu pun tengok jadual ni la. baru nak check. alih2 dah masuk. Boleh la shopping hari ni. Penang kan cuti. nak belanja anak2 barang sekolah. bagi semanagt sikit nak start sekolah ni.

    ReplyDelete
  2. ooooooooooo ada jadual rupanya hahhaha tqqq

    ReplyDelete
  3. Senanglah nak check online kan

    ReplyDelete
  4. Fiza group 06. awal bulan lagi :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. tq untuk perkongsian ini..

    ReplyDelete
  6. Bilakah boleh dapat masuk bulan ogas dengan julai yang tangguh itu

    ReplyDelete
  7. Saya belum dapat duit bulan ogas dengan julai bilakah boleh terima

    ReplyDelete
  8. Saya belum terima duit bulan ogas dengan julai bilakah boleh terima

    ReplyDelete
  9. Saya nak tahu bilakah masuk duit bulan ogas dengan julai

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.