Special September Giveaway by Misya

by - 13:00:00


Special September Giveaway by Misya | Assalammualaikum korang, entri giveaway lagi ye! takpe lah memandangkan shida sibuk sikit hari ni kita up entri giveaway dulu. Harini shida akan ke Sri Iskandar so nanti lah story eh :) So tak nak membuang masa lets join Special September Giveaway by Misya. Menarik hadiah yang ditawarkan tau! tapi malangnya bukan saiz shida hahaha :D untuk itu shida memilih untuk hadiah (jika menanglah) SET BROOCH ORIGINAL FROM SABAH memandangkan koleksi brooch pun tak banyak so itu pilihan dari shida jika menang. 

Sesiapa nak join masih sempat sebab giveaway baru saja bermula dan akan tamat pada 30 September 2020 tepat jam 11.59malam. Kepada misya semoga murah rezeki awak anjurkan giveaway seperti ini.  Biasa hadiah banyak-banyak macam ni kena ada sponser tau tapi misya sendiri yang belanja korang! Best kan? so apa tunggu lagi jemput memeriahkan GA dari Blogger Misya.



You May Also Like

16 comments

  1. https://discover2001.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Semoga murah rezeki dapat menang.

    ReplyDelete
  3. Semoga ada rezeki Shida menang nanti. Aaminn

    ReplyDelete
  4. good luck!! hadiah2 yg awesome..

    ReplyDelete
  5. Best of luck Shida.. Semoga ada rezeki untuk awak...

    ReplyDelete
  6. Good luck shida! Moga ada rezeki buat shida!

    ReplyDelete
  7. TQ so much sudi join my segment. Boleh check your participation here http://www.aimisyahirah.com/2020/09/special-september-giveaway-by-misya.html All the best ya! :)

    ReplyDelete
  8. All the best. Jemput join giveaway yeh 🤗 https://ctcheery87.blogspot.com/2020/09/giveaway-selamat-tinggal-moratorium-by.html

    ReplyDelete
  9. Pemenang GA saya telah diumumkan. Boleh check http://www.aimisyahirah.com/2020/10/pengumuman-pemenang-special-september.html :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.