alhamdulillah..shida tersenarai dalam pencalonan BPM peringkat ke2 =)

by - 20:40:00

 Salam my blogger semua,tengah buat ape tu? dah makan ke? sekarang dah pukul8:00 malam,tadi shida pergi ke blog BPM 2010 tu nak tengok update terkini sebab jam7 pagi tadi undian telah pon tutup CLOSE . Shida harap shida tersenarailah dalam pencalonan tersebut,jadi En. Azman Roslan dah pon update post terbaru so shida tengok dia sudah senaraikan peserta-peserta yang tersenarai dalam pencalonan BPM 2010 peringkat ke-dua sebanyak 50 blog terpilih daripada 400 blog yang tercalon. Hehehee shida senyum lebar taw sebab alhamdulillah shida tersenarai dalam 50 blog peringkat ke-2 alhamdulillah-alhamdulillah sangat2,kalau korang nak tengok or berkenalan dengan peserta2 50 blog peringkat ke-2 nih korang leh klik sini nampak tak blog shida tersenarai seperti gambar kat bawah nih :
so dah terbukti lah yang shida memang tersenarai dalam peringkat ke2 hehe..jadi undian masih belum d'buka mungkin minggu hadapan baru boleh kot,bagi yang sudi vote shida masa peringkat pertama,shida ucapkan ribuan terima kasih sangat-sangat, undian anda sume amat bermakna buat shida jadi pada pengundi, undi lah blog shida jika anda suka blog shida dan suka baca pe yang shida merepek kat dalam ni =) hope dapat lagi undian dari anda/pengundi untuk peringkat ke2 nih ..terima kasih ;)

You May Also Like

16 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.