lunas hutang award lagi ^_~

by - 01:53:00

Salam semua rakan-rakan seperjuangan blogger,sehat sayang? sekarang jam dah pukul 1:24 am eh terlupa lagi salam Maal Hijrah bagi semua rakan-rakan blogger yang beragama islam,masih boleg wish lagi kan?? hentam jewlah shida hihi..so seperti tajuk post shida nih nak lunas award yang shida dapat dari saudari yang bernama cute mute Mis Lost Kitty tengok nick name pun comel mesti orangnyew pon comel juga kan..kan..kan,so thanx so much tag shida kat award-award cute ni =)
 
sebenarnya keempat2 award nih ade soalan tapi mis lost kitty kite nih malas nak jawab so shida pon xdapat la nak jawab soalan-soalan yang d'beri jadi jawapannya shida pon malas juge erk?? hehe..ikotlah,so tq ye tag shida award2 comel tu tq juge pada tuan punya award2 ni sekali~ hehe nak tag lah pada yaniej dan miera ,sesape yang nak juga leh je amik =)

You May Also Like

14 comments

  1. selepas cara periksa "dara"..skrg petua periksa "teruna"...jom la tengok..cucu lelaki jgn marah ye..

    http://petuakitasemua.blogspot.com/2010/12/petua-mengenali-teruna-part-1.html

    ReplyDelete
  2. atok: udah baca la siap komen lg =)

    ReplyDelete
  3. thnx sebaba terima award niyh, wink2 sy memang comel kan? (ayat bajet)

    ReplyDelete
  4. lost kitty: hehe yer comel sgt2 weeee~

    ReplyDelete
  5. un phat lee: yup cool babe!

    salwa: salam maal hijrah juge =)

    ReplyDelete
  6. kekee..nama yanie ade,maseh kaka :P

    ReplyDelete
  7. tq..awak nk amik lah.. *murah hati nih ;P

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.