mari berkempen bersama saya dalam BPM 2010 ^_~

by - 01:20:00

salam semua rakan-rakan blogger,sehat-sehat ke harini,hope sehat sejahtera lah hendaknya ya,actually hari ni shida nak berkempen  mengenai "blog pilihan malaysia 2010" sebabnya shida tersenarai dalam percalonan tersebut hihi..mekaseh yer cik Azman Roslan yang menganjurkan pencalonan seperti ini :thumbsup: bro yeahhh!! so shida tengok blogger-blogger lain yang tersenarai dah mula berkempen cuma shida saja yang tak berkempen lagi maka hari nih shida mulakan kempen "AFUNDI" blog shida,shida nak berkempen dalam 2hari lah,so korang vote la dengan suka rela ya,tiada paksaan,menang kalah adat pertandingan *tapi shida nak menang ekekke :P ok kedudukan blog shida korang boleh klik sini atau lihat seperti gambar d'bawah klik pada gambar untuk lebih jelas :
pemenang akan dipilih berdasarkan seperti berikut :
Undian peringkat pertama - semua kumpulan akan dibuka serentak untuk undian peringkat ini. 5 blog  bagi setiap kumpulan yang mendapat undian tertinggi akan layak ke undian peringkat kedua.
Undian peringkat kedua - 50 blog (5 blog dari 10 kumpulan = 50) akan dihimpunkan untuk diundi. pemenang gelaran blog baru (2010) pilihan akan diumumkan dalam bentuk top 10. harap anda setuju .
cara undian la menggunakan gadjet poll hihi best nyew hihi ..xsabar taw shida nak bersaing secara sehat nih..jangan lupa no.blog shida adalah 114 ok sayang 114 taw =) terima kasih pada semua yang akan mengundi shida nanti,insyallah ada rezki shida menang ade award tuk semua pengundi-pengundi shida..ececehceh bodek lak ekekke..done! titik!

You May Also Like

14 comments

  1. ok satan vote sida nnt ya! gudLuck dear :x

    ReplyDelete
  2. ok2 tq satan .muahh.. ekeke :P
    dan2 jd bestfrend wakaka ~

    ReplyDelete
  3. undi undi undi... habis kredit i... hahahaha.... sy ade tag awak,, sile jengah ye... kalau dah join, dah tau, or tak nak join x per... tak pakse...^^

    ReplyDelete
  4. xundi pkai kredit pon hnya dhujung jari anda ekekke :P
    ok yad'z tq dear =)

    ReplyDelete
  5. klo da ley,inform kt yanie eh :P

    ReplyDelete
  6. cik su dah undi.. shida dah undi ke.. . hehe..

    ReplyDelete
  7. yanie xtaw lg nnt kak inform baru nk terjah blog encik azman tu =)

    ReplyDelete
  8. ciksu: dah boleh ke huhu xtaw pon =(

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.