tak dapat top10 BPM 2010 tapi shida dapat yang lebih baik dari itu ^_~

by - 23:57:00

Salam all my friend,sehat2 ke semuanya? hope lebih ceria dari biasa k,hari ni agak letih sikit sebab banyak kerja buat kat opis then sambil-sambil shida plan and pikir pe nak wat 25/12/2010 ni,so memang dah de plan heeeehe so berbalik pada topik asal,actually shida dah tahu yang shida xdapat xakan dapat top10 dalam BPM 2010 sebab undian rendah je,untuk rebut top10 tu shida agak kecewa sikit sebab masa shida terhad,kerja kat ofis pon belambak xsiap lagi,so nak berkempen tuk raih undi memang xde masa huhu..so shida jus wat entri and sape yang baca dia rasa nak vote tu vote jewla kan..shida tawakal hihi..actually dapat top50 pon dah kira bersyukur..so tahniah kepada pemenang nanti, hmmm..pe lak yang shida dapat yang lebih baik tu?? jeng jeng jeng..heheeee shida malu nak wat entri nih sebab yerlah orang len dah jemu sebab da selalu or banyak dapat..macam shida ni baru pertama kali dapat..dapat ape??hehee dapat BE dari En.Nuffnang kita ni,thank a lot sebab bagi shida perluang merasa BE ni, hope leh dapat lagi la,selama 3bulan lebih shida join nuffnang ni ..cepat ke lambat shida dapat?? hehee =) xkesah lah janji merasa la dapat BE ,bila tgk orang len dapat rasa lain je.. ceeewaah ;P
:: RASA MACAM SHIDA BARU SAJA DAPAT FOLLOWER 600th ::
alhamdulillah follower shida sekarang dah 697 lagi 3 follower shida da ada sebanyak 700 follower jadi fav. shida lah, nak cari follower yang ke700,sebab shida suka "00" dua kosong hihihi ;) siapa yang bertuah tuh akan dapat award khas yg shida buat dr hasil editan shida sendiri before follower 600th perempuan yang dapat so shida nak cari "lelaki" la plak,mana taw ade ong lagi ke blog shida nih heeee..merepek jew >.< ok lah debaran semakin terasa untuk follower ke 700 siapa lah yer..hihi..thanks again bagi yang sudi follow shida. Korang juga ade award boleh amik di tab menu AWARD klik saja. tq!
psstttt... 25/12/2010 shida buat contest nantikan yer =)

You May Also Like

15 comments

  1. alhamdulillah ...saye orang ke 700...laki2 hek3

    ReplyDelete
  2. siapelah yang bertuah tuh sida 700th :hihi:

    ReplyDelete
  3. syafiq : tahniah yer ..award awk akn menyusur ;)

    ReplyDelete
  4. shida...congrats..hihi.pasni blnja miera ye..ok?hihi

    ReplyDelete
  5. xdapat masuk top 10 pun sy tetap suka blog sis. congrats dpt BE!

    ReplyDelete
  6. sib baek akk xdpt yg Era,lau Era pyh nk kua..mencik tol! btw,cngrt kak :)

    ReplyDelete
  7. tahniah kak. dapat BE
    makin masyuk la pasni erk hehe
    eh eh nak wat contest ke
    hadiah best-best tau
    kereta sebijik

    ReplyDelete
  8. patriq: tahniah2 hihi =)

    ghost: boleh tp xdapat award la weekks =P

    ReplyDelete
  9. yanie: era dah kua kat blog yanie td hihi ^_^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.