pejam celik 800th follower dah sampai ;)

by - 03:03:00

Salam readers,macam biasalah kalau dah nampak tajuk entri macam tu sure shida dah dapat follower idaman shida hehee..yaaa!! tepat sekali shida dah pun dapat follower yang ke 800 shida,alhamdulillah dalam kesibukan awal tahun 2011 ada juga yang sudi follow blog shida ni,thanks to miss ARBI yang menjadi follower yang bertuah =) so shida macam biasa lah nak bagi award satu2nya hanya follower yang mempunyai 00 @ dua kosong sahaja yang dapat award dari shida ni,hope miss ARBI sudi lah terima award yang tak seberapa ni tapi hasil edit penuh oleh shida sendiri.
award ni sesuai untuk miss ARBI. so sesiapa yang nak berkenalan atau nak menambah follower silalah ke blog miss ARBI kita ni,pape pon tahniah untuk anda !

You May Also Like

14 comments

  1. wah... tahniah jugak.. bila la Jah nak sampai kesitu yer... haha..

    ReplyDelete
  2. thniah ^^
    bnyk tu 801 =)

    ReplyDelete
  3. kembatolo: hihi hasil dr bloger len yg follow shida ;)

    ReplyDelete
  4. chekjah: boleh je jus kne usha skit =)

    ReplyDelete
  5. novelgul: xbyk mna pon kalo 1000follower baru byk hihi =P

    ReplyDelete
  6. haha.pejam celik skrg dah 804. aishh mcm stalker plk. haha.kk thnx so much.!!!

    ReplyDelete
  7. caye tag shida.. lets check it out :)

    http://bilagadisbercerita.blogspot.com/2011/01/cara-nak-tambahkan-trafik-blog-dengan.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.