pengumuman penting untuk peserta contest shida&esya

by - 00:57:00

Salam readers..ini pengumuman penting untuk 31 peserta "contest fesyen untuk semua" dengan ini shida merasmikan hari ini 15 Januari 2011 'contest fesyen untuk semua' diTUTUP! segala yang telah diberikan pada kami adalah muktamad. Promote untuk entri juga telah pun tamat dan kiraan akan dibuat dan dinilai mulai sekarang,diingatkan pada peserta untuk pemenangan 'TOP COMMENT' kiraan komen akan dikira mengikut bilangan komen yang diperolehi oleh setiap entri tidak termasuk komen sendiri. Pengumuman pemenang akan dibuat pada 1 Februari 2011. Diharap pada semua peserta bersabar,pemilihan gambar sedang dijalankan dan masih dalam proses mencari pemenang bagi kategori PEREMPUAN dan LELAKI . semoga berjaya pada SEMUA! =)

You May Also Like

15 comments

  1. ^_^
    untuk top comment, mmg takde chance la nak menang. mmg sikit. eheee. good luck to all contestant

    ReplyDelete
  2. harap-harap la meaw be a winner but banyak jugak yang hebat ....so,tataw la boleh menang atau tak . dah sedaya upaya mempromote komen....

    ReplyDelete
  3. yayy!! dh ttp.. jap lg nk p skodeng pic2 pserta :)

    ReplyDelete
  4. good luck semua ^__^

    ReplyDelete
  5. syarifah : eh xpew ade pengalaman next time pulun betol2 tang komen k.pape pun gud luck dear =)

    ReplyDelete
  6. meaw: heeehe..kalo tang komen shida dan esya yg nilai nnti tp tang juri xleh nk watpo kami xtaw pon sape dorg plih hihih..

    ReplyDelete
  7. munnyra: gudluck tuk u juga hihihi ^_^

    ReplyDelete
  8. good luck to all ya

    kalah menang adat la kan

    terima sudaa, hihi

    tp meaw mmg byk komen nye, huhu

    ReplyDelete
  9. hehe aen..btol tu mng klah adat pertndingan kan hihi ;)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.