Alhamdulillah adam dah sembuh,esok boleh balik :)

by - 00:42:00

Assalamualaikum,peace upon you.
hehee nak serikan entry dengan gambar adam dulu. time ni shida ambil tadi petang time jumpa adam kat wad C3 alhamdulillah adam dah sembuh dia dah sedar pagi tadi. Naseb baik adam tak kena cucuk sana sini nak masuk air sebab kakak sendiri nak bersengkang mata nak bagi adam minum air yang sepatutnya masuk lam badan adam. Alhamdulillah adam dah ok sikit. kalau tak ada apa-apa hal esok adam dah boleh keluar dari hospital dan dapat result darah dia esok pagi juga. 
TAPI dalam masa yang sama dengan kecuaian shida sendiri shida tertinggal bag yang berisi kunci pejabat,handfone ke2,lesen shida beserta duit yang tak berapa banyak dekat sofa ruang tamu dekat wad C3 tu. Shida bernasib baik makcik guard yang jumpa bag tu. Balik dari hospital singgah makan lepas tu baru balik rumah. Tengok lah berapa jam shida tinggal bag tu kat sofa. Balik rumah baru sedar bag tu tak ada dalam handbag shida. Jenuh cari kat kedai makan dan memang tak terpikir tertinggal kat hospital tu.
Shida call banyak kali tak ada orang angkat handfone shida kat dalam bag tu. Lastly shida suruh Abang Zico(kawan shida) tolong teruskan call handfone shida sampai orang jawab sementara shida pergi hospital.
Lepas tu Abang Zico sms shida bagitahu ada makcik angkat call cakap bag shida dekat dia dekat hospital wad C3 alhamdulillah!! lega rasanya fuh! fuh! shida terus naik atas dengan keizinan pakcik guard bawah tu sebabnya mayb dia tengok shida ni macam nak menangis keadaannya ngeeee :d sebab bukan time melawatkan mana leh masuk dalam. Shida naik atas jumpa makcik guard tu ambil balik bag tu dan ucap terima kasih pada makcik tu. Shida turun bawah dengan perasaan yang sangat-sangat lega. Memang hembus nafas lega yang tahap maksima huhuhuuu. ~

You May Also Like

10 comments

  1. caliph: tuhlah alhamdulillah =)

    ReplyDelete
  2. alhamdullah adam da sembuh tapi sida ni cuai betol la!

    ReplyDelete
  3. alhmdulillahhh lege smuenye da oke kn :)

    ReplyDelete
  4. fuhh alhamdulillah de mak gard tuh kan shida.. tidak kalo...

    ReplyDelete
  5. smoga adam terus sihat..

    btw..omelnyer adam =)

    entry baru : Kisah Secawan Kopi~

    ReplyDelete
  6. gigi kawan ku :*
    beb naseb bek lah huhu..kalo x lebuh semuanya..tp yg plg pentig kunci pjbat weh...huhu..amanah tuh @_@

    ReplyDelete
  7. anis anisa: tq dear ^_^ alhmdllah adam dah sembuh..ttbe kecomelan adam terserlah kalah untie dia hihih ^_^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.