rasa macam dah berzaman tak dapat award (:

by - 01:45:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Hyep korang sihat ke?hope semuanya sihat walafiat seperti biasa. Alhamdulillah shida pun sihat juga agak keletihan kerja rumah banyak. Oh ya! sebelum terlupa untuk GA shida undian untuk kali ke2 dibatalkan serta merta sebab kesemua peserta yang menang sudah pun memberi feedback hari ini . Jadi kalau peserta lain nak menang juga tunggu la GA shida yang seterusnya. apa-apa pun Thanks for korang semua sebab telah menjayakan GA ni dengan lancar hihi ^_^ ok sudah! start to entri yang sebenarnya sku snasa apa kena dengan banner diatas hihi actually tentang banner ini shida dapat award follower dari empunya blog kalau korang nak tahu boleh la singgah blog aku snasa . shida menjadi follower no. 111 unikkan no ni sebab itu la aku snasa ni bagi shida award khas follower 111 so orang lain tak ada award ni cuma shida sorang je. 
so ini lah award follower 111 yang shida dapat comel kan. siapa nak award macam ini terjah lah blog aku snasa tu ok thank you aku snasa hehee. daaa. happy reading ~


You May Also Like

4 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.