Selamat Hari Wanita sedunia 2011

by - 19:08:00

Assalamualaikum, peace upon you.
hyep! korang shida just nak wish to Wanita diseluruh Dunia cehh macam semua baca je hahaha. ok ok shida nak ucapkan Selamat Hari Wanita kepada semua wanita-wanita diseluruh dunia, tadi shida dapat mms dari hotlink. ada mms comel plus cute dia bagi kat shida tengok lah kat atas tu. Mesti pengguna hotlink (wanita) yang lain pun dapat, shida rasa bukan shida sorang je (: so shida share la dengan korang kat entri ni. Disamping itu juga shida nak wish direct to YanieJ Azwa GigiAriema Bunga Zuzu Nadia Ain Zulaikha Firdani dan follower-follower wanita shida yang lain sorry nama shida tak dapat nak tulis semua tak ingat hihi ^_^  "Selamat Hari Wanita" shida ucapkan kepada korang ya. Moga menjadi seorang blogger yang berjaya dan impian korang tercapai amin! opss! jaga-jaga kalau dah berjaya pasti ada mata panda hihi ^_~
hentikan penindasan terhadap kaum wanita. Anggaplah wanita ini adalah yang teragung (untuk ibu dan isteri) atau mutiara yang tiada nilai bandingnya. sebaik-baik perhiasan adalah wanita yang solehah dan wanita juga penyeri kehidupan yang teragung. Allah s.w.t menegaskan di dalam al-Quran bahawa wanita adalah pelengkap bagi lelaki manakala lelaki juga adalah pelengkap bagi wanita.* sedangkan adam juga sunyi tanpa hawa "Selamat Hari Wanita"




You May Also Like

9 comments

  1. haha. mata panda? gigi pon cam nak da dah nih.. haha

    tengs dear.!
    camat ari awex gak! mmuuaahhhaha! <3

    ReplyDelete
  2. hehe..selamat juga gigi hehe =)

    ReplyDelete
  3. fathiah: selamat hari wanita =)

    ReplyDelete
  4. Salam Ziarah

    Selamat menyambut Hari Wanita Sedunia. Kasih sayang dan bakti yang dicurahkan tidak ternilai

    ReplyDelete
  5. Hello, I check your blogs daily. Your writing style is awesome, keep it up!
    Feel free to visit my weblog vakantiehuisje

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.