kegagalan blogwalking bukan hanya pada internet...

by - 03:35:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Hai semua, sihat-sihat ke hari ini? hope semuanya seperti biasa sihat walafiat hendaknya. Macam shida sendiri ok tiada masalah kesihatan semua sudah baik alhamdulillah. entri kali ini bukan lah shida nak buat review tentang "blogwalking" atau "internet" tapi benda yang bersangkut paut antara kedua-deua element tersebut yang kita tak sedar. 
Actually perkara ini shida olah sendiri tanpa membuat sebarang research atau assigment ok. Cuma kadang-kadang tu shida rasa masalah kedua kegagalan blogwalking bukan hanya internet tetapi hati atau perasaan kita. Kalau korang perasan lah! mood kita berubah bila internet kita tak ok atau pun slow. Tapi kadang-kadang internet ok hati atau perasaan kita tak ok pun tak berjalan (blogwalking) juga. 
Apa yang terkait sebenarnya ni..shida lah,actually internet shida ok laju memang tak ada masalah dalam blogwalking tapi perasaan shida ni hati lah! tengah kusut. Senang cakap kecewa sikit. So mood nak beramah mesra dengan blogger lain jadi kurang best! rasa tak ada mood! rasa macam malas! rasa nak menangis! semuanya lah huhu. betul-betul buat shida down kejap. Tapi shida berharap benda ni cepat berlalu cepat selesai. so pada korang yang rasa shida layan korang tak berapa ok sorry sangat ok. Mood hancur kejap! 
insyallah bila semua dah seperti biasa shida blogwalking dengan sempurna ok. ini pun ada lagi blog yang shida belum sempat singgah. Kalau mengenangkan soal masalah hati ni memang lah sampai bila pun tak akan selesai. Cuba korang bagi shida nasihat yang boleh pulihkan kesemua yang telah menjadi hancur!
peace. peace. peace please! ~




You May Also Like

16 comments

  1. tenag-tenagkan diri dulu ye kak

    ReplyDelete
  2. bertendangla dulu sblm buat apa2 XD

    ReplyDelete
  3. kalau line intenet lembab macam siput, leh buat jiwa kacau...geram je kan...mood utk blogging terus xde...tp kena bersabar la kn...hehehe..sama je kita rasa =)

    ReplyDelete
  4. btolll. nk blogging pon kne ad mood. kalo x...x best..heee

    semoge ketenangan itu senang dtg pd sis.

    ReplyDelete
  5. hazwan: yer tenangkn jiwa dulu....

    ReplyDelete
  6. nas adila: wow namanya cam artist gitu ^_^

    ReplyDelete
  7. qaseh: tq qaseh ..kita serupa.... ^_^

    ReplyDelete
  8. silah: tq silah =)
    hope senang la,kalo susah bis la mau smggu berkabung..ekekke =P

    ReplyDelete
  9. jangan sedih2 ! pikir benda yg seronok2 mst bole jd happy semula. eheee :)

    ReplyDelete
  10. sabor yek shida..biasa la kan..cayok/

    ReplyDelete
  11. bunga: huhu ngah bersabarla nih ^_^

    ReplyDelete
  12. jangan lupa kunjung blog saya

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.