kesibukan melanda vs happy birthday sayang!

by - 23:54:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Shida nak minta maaf dulu lah pada kawan-kawan blogger yang singgah blog shida tapi no respond from me. semalam shida tak blogwalking tak update blog. shida biar blog bersawang huhu. teruknya perangai adehh! semalam shida keluar dari petang sampai malam. Terasa penat plus plus letih! eh sama je!
lepas dah balik rumah malam tu lebih kurang pukul11 malam. Nak tunggu pulak beberapa minit nak masuk 11/4/11 birthday siDia tersayang hihi ^_^ happy birthday sayang! kami bergayut lama la juga feeling-feeling, manja-manja. eh manja ke?! sembang punya sembang sampai pukul2 lebih rasanya. lepas tu letih masing-masing tidur. So memang shida tak on pun blog or facebook. terus tidur sebab penat kan. hari ini shida on balik nak balas jejak korang ni. tunggu ya daaa ~



You May Also Like

10 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.