rasa dah lama shida tak dapat award dari blogger !

by - 16:22:00

Assalammualaikum, peace upon you.
datangnya kedua-dua award ini dari blogger seberang "blogger indonesia" terima kasih sebab sudi share award dengan shida . Untuk ke blog tuan tanah yang berani-berani tag shida blog nya disini blog Gerbang Mini so kepada sesiapa yang suka mengumpul award blog ok jangan segan silu boleh ambil award ini. Kalau sudi juga ambil lah award shida k boleh amik diTAB menu. Rasa berkurun lamanya shida tak dapat award sekali dapat nah! dua hihi ^^ thank you pada Ardian owner Blog Gerbang Mini :)
supaya award ini terus hidup antara blogger-blogger jadi untuk award ini shida tag blogger-blogger yang boleh dikata baru dalam dunia blogger ni seperti shida hihi^^ antaranya seperti yang dalam gambar dibawah ni. Jangan lupa ambil ya :)
done! Terima kasih^^



You May Also Like

9 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.