RATU the movie, siapa yang dah tengok? best ke tak?

by - 12:10:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Shida sebenarnya baru je tengok cerita Ratu the Movie kat astro first "dipawagam dan dirumah anda" trademark astro first hehee. Sebuah lagi filem arahan Prof. Madya  A.Razak Mohaideen. so antara pelakon yang ada dalam movie ini antaranya Fauziah Gous Eizlan Yusoff Prof. Madya A. Razak Mohaideen sendiri dan yang lain-lain tu shida kurang mengenali . Maaf yer shida kenal yang famous je! cerita ni mengenai pengembaraan 10 calon pertandingan akhir Persona Ratu Cantik. Mereka 10 yang terpilih telah dibawa bercuti dengan menaiki kapal layar. setiba ditempat perkelahan satu percutian telah bertukar menjadi satu tragedi dimana mereka semua terpaksa bermalam dipulau tersebut disebabkan ribut yang sangat kuat. Kapal yang dinaiki juga tersadai ditepi pantai. Pelbagai kejadian aneh dan misteri menghantui mereka. 
 ini antara part-part yang ada dalam Ratu The Movie
Mereka telah diserang dan seorang demi seorang ratu-ratu tersebut hilang. beb! malas lah nak story kalau korang nak tahu tengok lah, tapi shida jamin korang mesti kata boring + bosan + tak best movie ni. bagi shida sendiri macam tu la. tak best weh! baik tengok Kembar Siang! dah lah artis baru acting pun tak berapa huhu. macam aku pandai sangat acting! nama pun pelakon baru! bukan apa scene yang ditayang untuk promosi memang nampak macam seram kan so shida macam excited juga nak tengok. Tambahan lagi shida memang minat cerita-cerita hantu atau seram ni. tapi tu lah dah tertipu dengan Ratu the Movie ni. padan muka ekau shida =P kalau 5 bintang penuh diberi shida cuma bagi 1.5 bintang  saja hihi sorry prof. ! prof. buat lebih seram boleh prof. ? sampai shida teringat-ingat boleh??



You May Also Like

20 comments

  1. yang seram tu bila syg ketemu dengan ku, pasti syg akan teringat-ingat terus hehehe...

    ReplyDelete
  2. huhu..xtgk lg... ;-p byk cite xtgk..hantu kaklimah pon..hehe

    ReplyDelete
  3. best ke ek??
    nonie nk tgk movie ptg ni ..heheh~~~

    ReplyDelete
  4. dear...cite nie bese² jek, takde menarik pon.. huuu~

    ReplyDelete
  5. huhuu tgk tajuk n pelakon pon da cam tak best T_T

    ReplyDelete
  6. ardian: kok pgil aku sayang? jgn dong nanti di salah erti barangkali..pgil aku shida cukup ya =)

    ReplyDelete
  7. nonie: tiiiddaakkk...jgn tgk..nnt mnyesal bek tgk "kembar siang"

    ReplyDelete
  8. cintabunga: yes! i sokong u! xde mende pon cite ni.

    ReplyDelete
  9. cik mira: huhu itu ksilapan saya ^^

    ReplyDelete
  10. kalo dh cite si razak mohaideen tue...cnfirm2la x best....jalan cite lbey krg sama je....mcm cite mistik...potret mistik...iklan je gempak...last2...hampeh....alahai....harapkan pelakon jela wat cite nie laku....kalo x....bungkus....

    ReplyDelete
  11. 1.5 je? heheeee

    ReplyDelete
  12. Cerita Prof Madya...selalunya memang macam tu huhu

    ReplyDelete
  13. kiko berdendang: yeke..erkkk..huhu ^^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.