AF9 Raqib tersingkir minggu ke4, Jihan minggu ke5 pentas terakhir Maharajalawak.

by - 15:41:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Secara sahnya raqib atau nama sebenarnya Fahrur Raqib bin Abdul Majid (21) yang berasal dari melaka tersingkir dari Akademi Fantasia 9 yang terakhir pada minggu ke4. Satu kelegaan buat semua pelajar-pelajar AF hanya seorang saja yang tersingkir pada minggu ke4 ini bukannya 2. Nantikan pada minggu seterusnya debaran yang semakin terasa dan siapa yang akan tersingkir untuk minggu ke5. sama-sama kita nantikan pada minggu hadapan.
Maharajalawak pentas terakhir buat Jihan yang namanya memang tak asing lagi dipersada seni tanahair kita. Kalau tengok Jihan berlakon memang ok dah cantik! tak payah kot dia nak pegang gelaran Maharajalawak pulak kan. kalau Maharani ok gak kata Jihan kan hihi^^ apa-apa pun shida bangga sebab Jihan satu-satunya pelawak wanita yang boleh kekal sehingga minggu ke5. Syabas Jihan!

dikesempatan ini shida juga nak mengucapkan Selamat Hari Pekerja 2011 kepada semua pekerja-pekerja seluruh pelusuk dunia. ceewaahh^^ tak kira la kakitangan kerajaan atau swasta janji yang yang berkerja lah ok! so dengan senang hati shida cuti 3 hari, fuhh! memang lama, memang berdamping dengan blog je lah jawabnya hihi :)
Tema Hari Pekerja 2011 "Pekerja Merealisasi Transformasi Negara"




You May Also Like

2 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.