Contest blog Paling cool

by - 12:53:00

Assalamualaikum, peace upon you.
okay kali ini julung-julung kalinya shida nak join CONTEST blog paling cool by cik eyza untuk keterangan lanjut atau kalau korang rasa blog korang ala-ala cool boleh lah join. masih sempat lagi ok tapi baik cepat-cepat sebab myb eyza bila-bila masa akan end contest nya^^ Actually yang tag shida contest ni adalah adik JIERAH yang blog dia tersangat-sangat cool. wah!! biru lagi i like! thanks ok jierah :) okay kebiasaan kalau contest blog ni kan kena undi/vote tapi eyza kata "dia yang pilih sendiri" fuhh! nasib lah pilih sendiri kalau vote-vote ni ada kemungkinan besar shida memihak kepada "tidak join" hehee^^ tapi penilaian yang dibuat oleh eyza sendiri kira okay lah!
kenapa shida join contest ni padahal blog shida bukannya cool pun^^ alah korang je rasa tak cool, shida rasa cool apa sebab bila shida masuk je blog terasa sejuk eh!! memang la shida oii sebab ko online kat bilik yang ada penghawa dingin kih3 nampak benor nipunya!!
lagi pun kan kebetulan shida baru je edit blog shida dengan sempurnanya sampai agak bersengkang mata. kalau tak caya cuba baca entri bawah-bawah ni. Ramai yang tahu shida tukar banyak part dalam blog ni eh! jap! ramai yang tahu? haaihhh nampak benor kamu nipu lagi shida!!
ok lah tak nak bebel lama-lama nanti eyza marah pula. asal lama benor buat ulasan pada hal dia tak suruh pun. shida sendiri yang pandai-pandai tambah syarat ke6 eyza hihi^^ ok eyza happy menilai yer :)
ok mangsa tag shida adalah seperti berikut :




You May Also Like

12 comments

  1. good luck shida, insyaAllah boleh menang :)

    ReplyDelete
  2. Ain Zulaikha: tq dear^^ entah ler xtahu leh mng or tak kita tgk jela..^^

    ReplyDelete
  3. awal2 g mmg xnk join dh lang, sbb blog anyah mmg xkewll pon. so tarik diri awei2, huk3

    ReplyDelete
  4. hak ah..apik tahu shida tukar layout..hehehhe

    ReplyDelete
  5. wow. gud luck ye kak. hehe. maceh ^^ tapi blog akak lagi kool dr jierah punya tau. hehe.

    ReplyDelete
  6. chikova: hihi belum try belum tahu tuah nye nyah!

    ReplyDelete
  7. apik pehe: eh! tahu ye! hahaa..^^

    ReplyDelete
  8. umar: hihi^^ tq umar tapi dia tak suruh vote owner pilih sendiri =)

    ReplyDelete
  9. jierah: hihi^^ senang kate dua2 tak cool kekkeke =P

    ReplyDelete
  10. ting..! saye muncul..! nnti mlm azwa apdek belog utk contest ni :)

    btw thx shida! bz sket walopon cuti sem T_T

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.