rasanya kalau shida buat Give Away ada ke yang nak join??

by - 03:19:00

Assalamualaikum, peace upon you.
pejam celik pejam celik macam tak sangka blog shida sudah nak masuk setahun. blog shida di'create' pada 19 Julai 2010 tapi akaun google ni sudah dari 2009 lagi cuma shida start blogging Julai 2010. terciptanya blog ini disebabkan perpisahan antara dua hati hehee^^ cehcehceh..macam lain jer bunyi hehee^^ biarlah rahsia!

rasa pengalaman dalam dunia blogging ni memang banyak lah! so far setakat ini tak pernah lagi terasa diri diancam dan sebagainya. pernah suatu ketika dulu shida pernah naik dan shida juga pernah turun. biasalah kehidupan kita seperti roda. adakala kita dibawah dan adakala juga kita diatas. tapi pengalaman blogging adalah pengalaman yang tak dapat shida lupakan dan kira yang paling manis lah!

masa mula-mula buat blog shida serupa macam newbie-newbie yang ada sekarang ni, suka pasang widget bagai. sampai ada satu ketika tu ramai sangat orang komplen blog shida berat! shida suka pasang lagu autoplay, kira dalam sehari tu shida tukar macam-macam lagu hahaa^^ lepas apa lagi ya shida buat! ha! masa follower sikit dalam 100 --> 200 kan shida selalu singgah dan follow blog orang,then suruh dia follow shida pula. ayat jangan cakap lah! macam-macam shida pakai haha^^ tapi lama-lama dah malas nak follow, tunggu orang follow baru follow balik ataupun kalau blog tu best baru shida follow dia.


adeehh!! kalau ingat-ingat balik memang lawak! kadang-kadang tergelak sendiri! bila tengok newbie sekarang sama macam shida dulu-dulu. so shida tak ada pula tegur dia blog berat dan sebagainya, shida cuma fikir "kira masa tu blogger lain tegur aku kira macam ni la rasanya ya!" haha^^ gelak aku sorang-sorang dalam bilik ni!


pernah juga blog shida kena malware perghh!! memang bengang lah! ramai gila blogger yang tegur blog shida masa tu! malu pun ada masa tu. rasa macam kita tak pandai jaga blog bila terkena virus malware ni! sabar jelah! blogger efeks lah yang tegur shida tu, siap dia print screen bagi shida tengok huhu^^ ada datang dari free backlink shida, ada juga dari jangkitan blogger dari blog list shida. so dengan serta merta shida buang bloglist huhu^^ rasa macam trauma nak buat bloglist lagi. aaissehhh!!


so dari masa ke semasa shida berubah lah! berubah sehingga lah jadi macam sekarang. ini pun atas bantuan kawan baik shida sendiri blogger YanieJ. bukan tentang blog saja shida berkongsi dengan dia tentang Nuffnang sekali. shida sangat-sangat berterima kasih kepada dia sebab dah buat shida sehingga seperti sekarang!

so sempena nak sambut ulangtahun pertama blog shida ni. hajat dihati nak buat GA yang simple-simple untuk membalas semua jasa baik member-member blogger shida yang setia bersama shida walau dalam susah senang suka dan duka .. alhamdulillah korang adalah kawan yang tepat untuk shida. insyallah shida akan buat preparation untuk GA kali ini biar senantiasa berjalan dengan lancar, hendaknya. so siapa yang dah pasang niat dah langkah kanan nak support shida tunggu ya kemunculan single GA shida yang pertama! dan terbaru! hahaa^^ cam nak buat album pula!

before ni memang pernah shida buat GA dan Contest tapi shida dengan partner so nak cakap tentang pengalaman ni memang banyaklah. so GA kali ini shida bergerak single saja, cuma untuk sesi bulan May ni shida agak berat tulang nak join GA blogger lain. mungkin terdorong kuat pada mood juga lah! hehee time bulan april pun ada join tapi semua kalah! tak ada yang sangkut pun hehee^^ tak apa lah tak ade tuah untuk shida kali ini, biar shida bagi korang tuah pulak, macam mana rasanya.. ok so tunggu ya sayang-sayang semua hehe^^ ish! tak sabar pula, rasa macam nak buat sekarang! hehee^^ sabar! sabar!







You May Also Like

29 comments

  1. insyaallah apit akan join..
    nnti alert ja..
    peace!

    ReplyDelete
  2. Blogger Hafizzi Aziz: perghh!! orang pertama komen baru berapa minit shida post hehe^^ ni betul2 alert nih! tq apit ^_^

    ReplyDelete
  3. ain tak tahu lah ain create blog dari berapa hb, shida tau tak macam mana nak tahu? huhuhu.. ain pun takut kena malware , harap dijauhkan..
    hehehe, best lah shida nak buat GA... ain ni entah bila lah nak buat.. income tak de lagi.. good luck untuk GA terbaru ni ya :)


    err shida nak tanya apa tu?

    ReplyDelete
  4. selamat ulang tahun.. teruskan berblogging.. nanti dh buat GA inform Apis.. nk join jugak :D

    ReplyDelete
  5. selalu kalo GA mesti ada org join...nk2 lg GA yang punye syarat yang simple2 je....

    ReplyDelete
  6. huhu..try la wat dulu shida..kompem ramai yg join..huhu

    ReplyDelete
  7. wat syarat simple2 ek..hehe...nak gak..mn tawu ada rezeki..

    ReplyDelete
  8. aku ikut.. aku ikut.. hehehe :-*

    ReplyDelete
  9. oh shida sayang..
    insyaAllah aida join..nnt inform ea?
    good luck shida :)

    ReplyDelete
  10. akak tak pernah buat GA..
    tanggungjawabnya berat..
    tu yang malas tu..:p

    ReplyDelete
  11. kalau ade ruang dan waktu i join k..
    ekeke..
    :)

    ReplyDelete
  12. Blogger Inspirationalefeks : hehe terbubuh ekeke :P

    ReplyDelete
  13. Blogger jan : insyallah^^ awak jgn lupa join k :)

    ReplyDelete
  14. Blogger Ain Zulaikha : nak tahu biasa shida follow entri last skali tp shida mmg ingtlah hehe^^

    ReplyDelete
  15. Blogger Haffiz MohdNoor : ok apis shida inform punya lah!!

    ReplyDelete
  16. Blogger cik panadol : awak pon join eh hehee^^

    ReplyDelete
  17. Blogger apik pehe : mmg nk bt dalam minggu depan hehe^^

    ReplyDelete
  18. Blogger KinosKoko : yup hehe jom2 =)

    ReplyDelete
  19. Blogger Aida Omar : tq aida =)

    ReplyDelete
  20. Blogger diana : mmg pun kena ready dr segala segi hehe =)

    ReplyDelete
  21. Blogger NARDtheNERD : u wajib join nard hehe^^

    ReplyDelete
  22. da follow blog sya???


    http://mzulfadzly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Blogger fadzlyismail > saya baru nk pi follow jap na^^

    ReplyDelete
  24. klau smpat & sesuai mmg sy join ^^

    ReplyDelete
  25. blogger caliph shuriken > tq so much liph!

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.