Jaringan minit 80' pemain chelsea | Malaysia vs Chelsea

by - 04:39:00

Assalamualaikum, peace upon you.
semua peminat bola sepak tanahair malaysia sudah tahu keputusan perlawanan antara Malaysia dan Chelsea (1-0) walau apa pun tahniah kepada pasukan malaysia yang pastinya sentiasa teguh dan berusaha dengan lebih keras bermain diperlawanan ini. Tahniah! tahniah! dan tahniah! shida ucapkan kepada pemain-pemain bola sepak malaysia dan shida sentiasa terus meyokong walau apa keadaan sekali pun! perlawanan seterusnya 23 Julai 2011 Malaysia vs Singapore. (Kelayakan PIALA DUNIA 2014) Jom sama-sama kita nantikan dan bersoraklah untuk kemenangan pasukan Malaysia! all the best! jom tengok video bingkisan dari perlawanan Malaysia 0 vs 1 Chelsea.




You May Also Like

11 comments

  1. 1 je yek? makin mantopp ni!! :-)

    ReplyDelete
  2. apapun Tahniah buat M'sia..makin mantapkan.. ;)

    ReplyDelete
  3. msia setanding chelsea...hoho

    ReplyDelete
  4. wah minat bola gk rupenye eheh..sokong malaysia !!

    ReplyDelete
  5. hehe..shida pun buat entry sal bola?
    caya lah..fir tengok gak sikit smlm..

    ReplyDelete
  6. ok lah..apa yg penting mesti menang bertemu Singapura nanti.

    ReplyDelete
  7. janji boleh baham singapore nanti...

    ReplyDelete
  8. syuk tak puas hati yang gol tuh atas garisan je..cis tak guna linesman..konfident je dia cakap dah masukk..power dia punya mata ahhahaha

    ReplyDelete
  9. tahniah malysia! singapore pun lebuh!

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.