Ngauman sang Harimau Malaya semakin dirasai | Perlawanan ke2 Malaysia bertemu Singapura

by - 01:14:00

Assalamualalikum, peace upon you.
Jam tepat 8.30 malam nanti akan berlangsungnya perlawanan ke 2 antara Malaysia menentang Singapura di stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur. semua rakyat malaysia berharap akan ada tuah ditempat sendiri begitu juga shida mengharapkan kemenangan ditempat sendiri. target shida sendiri tak tahu nak letak berapa memandangkan singapura sudah ada mata 2 - 0 pada perlawanan pertama di stadium singapura. sebarang kemungkinan akan berlaku bila bermain ditempat sendiri jadi dengan harapan pemain malaysia dapat fokus dan bertindak lebih awal untuk perlawanan ke 2 ini. Terasa sungguh debaran walaupun sekarang boleh dikatakan masih awal baru jam 1.00 pagi 28/7/2011.
lebih 85 ribu penyokong akan membanjiri stadium Bukit Jalil malam nanti. Tiket pon sudah habis dijual jadi sama-sama lah kita bersorak dan menyokong pasukan bola sepak Malaysia nanti. tak kira walau dimana mahupun hanya menonton ditelevisyen. harapan tetap menjadi harapan. walau apa pun yang berlaku perjuangan tetap diteruskan. Jadi semua jangan lupa menonton perlawanan bermula 8.30 malam ini. Majulah sukan untuk negara! Malaysia boleh!




You May Also Like

15 comments

  1. all the best bt team malysia

    ReplyDelete
  2. yeahhh..same2 kiter pakat sokong ramai2

    ReplyDelete
  3. Malaysia boleh..All the Best.. ^_^

    ReplyDelete
  4. GodLuck malaysia!

    ReplyDelete
  5. semangat kebangsaan !! go go Malaysia XD

    ReplyDelete
  6. i luv dis spirit..malaysia boleh !

    ReplyDelete
  7. tengok kat rumah je la..hehe

    ReplyDelete
  8. mano yg tak dpt tiket tu ..mcm biaso..tunggu kat blkg stadium..kito panjat
    hahahhhaha

    ReplyDelete
  9. hye shidar, ibu tag kamo joint ini contest, klu free joint la yek.. :)

    http://rdadarwisy.blogspot.com/2011/07/contest-loving-couple_27.html

    ReplyDelete
  10. ok... kita penyokongman beramai... sepaya kiter memenanginyerrr... hekhek

    ReplyDelete
  11. kau boleh!! malaysia boleh..go go go!!

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.