Blogger Pilihan shida | Follower dah mencecah 2k terima kasih!

by - 12:38:00

Assalamualaikum, peace upon you.
hari demi hari berlalu, sedar tak sedar follower shida sudah mencecah 2k, hah? betul ke? shida kadang-kadang memang tak percaya bukan apa kadang blogspot problem follower belum sampai 1k tapi angka kat widget follower dah sampai 1k, ha itu bagi pengalaman shida lah! kadang-kadang internet ni juga yang mainkan peranan bagi semua yang ada dalam blog kita,tak percaya? cuba korang bloging time internet teruk bagai. ha apa jadi pada blog korang? kekadang ada part yang hilang kan? huhu^^ tu semua gara-gara internet korang saja jangan risau ok :)

ok ok shida tak nak membebel panjang lebar sebabnya tak ramai yang suka baca karangan 360 patah perkataan, hehe^^ shida tahu jer! shida pun sama tak suka tapi tapi tapi shida suka buat kadang-kadang je lah! jadi shida nak berterima kasih kepada semua yang sudi follow dan singgah blog shida sehingga semeriah ini. Kalau tak ada korang huhu^^ tak ada maknanya blog shida ni. Sudahlah 2 3 hari lepas shida tak berapa sihat demam+flu tetiba sakit gigi last-last minit sabar jelah! so sekarang kesihatan semakin pulih dan baik sebab? hehe sebab raya lah beb! hehe^^ jom jom shida perkenalkan blogger pilihan antara follower 2k shida :)

follower 1987 adalah cik Norismadatul . Tahniah-tahniah cikNoris yer hehe^^ eh boleh ke shida panggil noris? selambe saja yer. Shida baru lagi kenal dengan Noris ni tak sempat nak berkenalan rapat sebab mungkin noris ni tak online agaknya. Nanti Noris rajin-rajinlah datang blog shida kita share-share pngetahuan bloging hehe nampak Noris masih newbie. Ada apa-apa shida boleh bantu yer :) ini ada serba sedikit tentang Cik Norismadatul kita.
oh lupa kenapa 1987? cuba tanya Wanie mungkin dia boleh jawab hehee^^ jom jom terjah blog Cik Norismadatul. Selamat berkenalan yer~

ok pilihan ke2 shida adalah blogger LaLaLovy, dia adalah penutup follower 1k shida iaitu follower 1999. shida suka masuk blog LaLa sebab warna pink walaupun shida suka biru tapi warna pink dalam blog LaLa sangat-sangat menarik lah! Kalau tak percaya korang terjah blog Cik LaLa kita ni. Cantik beb! Cik LaLa juga shida pun baru kenal tapi sangat-sangat friendly sebab masa mula-mula kenal kami dah sembang-sembang bagai. Cuma agak letih sebab blog dia tak ada shoutmix huhu^^ kenalah reply kat komen. Tak apa tak ada masalah bagi shida cuma dari simple jadi banyak kerja pula kan >.< so Cik LaLa kata nak pasang balik shoutmix hehe. Shida tunggu saja nak pergi serang ni hehe^^ 
blog cikLaLa ada tips-tips menarik jom baca jom! eh cikLaLa ni comel lah kan! lalalalla~


Follower ke 2000 shida adalah cikLaLa juga dua-dua nama lala hehe^^ blogger newbie lagi sebab tengok baru buat blog entri masih muda follower pun macam tu untuk memberi Lala semangat shida follow dia balik.Tahniah lah sebab jadi follower shida le 2000 no.permulaan yang baru hehe^^ hope lepas ni lala boleh mantapkan blog lala ok. Shida juga ada tips-tips untuk bantu lala. Hope lala boleh praktik lah lepas ni kan .
ini antara part yang ada dalam blog lala. hope lepas ni boleh lah amik gambar shida pula kan, dah ada camera baru pemberian abangnya :)

Tahniah kepada follower-follower bertuah shida ^_^


bagi kategori blogger pilihan top komen, shida memilih 20. top komen blog shida untuk shida bagi something untuk dibuat kenangan antaranya mereka adalah :

mereka adalah pengunjung blog shida yang saban hari tak pernah jemu mengunjung dan komen entri-entri dalam blog shida ni. terima kasih tak terhingga shida ucapkan kepada mereka. shida sayang mereka semua tak sombong dan tak kedekut ilmu dengan shida sepanjang perjalanan shida berbloging. Bahagia bersama mereka sebenarnya hehe^^

jadi untuk itu shida nak bagi mereka kad raya untuk dijadikan sebagai kenangan harap-harap mereka sudi lah terima kad raya ikhlas pemberian shida. Jadi shida memerlukan alamat korang yang bertuah ni. sila add fb shida inbox alamat disana saja cukup. bagi yang tak ada fb boleh send email --> blogshida87@gmail.com. Lagi cepat bagi alamat lagi cepat shida uruskan penghantaran kad raya.  mungkin boleh proses before raya kalau tak lepas raya. Terima kasih semuanya ^_^







You May Also Like

35 comments

  1. tahniah laling!! hehe nnt jijah pm kat FB k...mekasih :)

    ReplyDelete
  2. wah! tahniah sayam:))


    majulah blog untuk negara...kih3

    ReplyDelete
  3. tahniah!!
    nmpak lah gambar kucing kat follower dashboard tuh..ehem2..
    ha3~~~

    ReplyDelete
  4. bestnyee lahh. den ni bilo la laie kn, huk3

    ReplyDelete
  5. wah!!!! congrats shida dah 2k follower, ;)

    ReplyDelete
  6. tahniah2. ehehe

    ReplyDelete
  7. ala-ala//kene cube taon depan lah nih :(

    ReplyDelete
  8. wah tahniah shida..dh 2k++..

    Nnt sis email address ya..Thx.. ^_^

    ReplyDelete
  9. shida! bestnye nak dpt kad raya..TQSM tau..syg shida..hehe..1987 tu sbb tuuttt tuutttt tuutttt :)

    keep blogging tu..shida antara kwan pling lame wanie a.k.a firdani dlm dunia blogging ni..

    ReplyDelete
  10. hahha..mekasih yer shida..weeeee..nanti apik PM kat fb ek

    ReplyDelete
  11. yahooooooooo...
    sekarang jugak pm alamat!
    hohoho..

    ReplyDelete
  12. tacing jap baca...heheee..
    terima kasih bt shida jgk sbb tak pernah jemu dtg ke blog cunda...

    tahniah follower dah mencecah 2K dear..
    nnt haida PM alamat kat fb ye..

    ReplyDelete
  13. congratz shida.. smoga trus sukses ^^

    p/s: kad raya + angpau ka?! hikk.. address sy aritu still simpan kn?!

    ReplyDelete
  14. nakkk..!!! oh sukenye bleh dpt kad raye tekiu laling!! <3 :P

    ReplyDelete
  15. tahniah sida dah 2k duit ke tuh kahkah :P

    ReplyDelete
  16. wahh dah 2ribu shida ..untungla..

    ReplyDelete
  17. fuyoo.. ifwat punya blog je tak naik2 follower..biasa2 je.. hahaha :D :D

    ReplyDelete
  18. eh..ade tu..last sekali hehe

    ReplyDelete
  19. wah tahniah shida..:)..bukan senang nak rekrut follower 2K neh..heheh..

    tq nak kad raya hehe..alamat syuk ari tuh shida masih ada kan..hehe..

    ReplyDelete
  20. waaaaa,dah 2k..tahniah shida...keep blogging kay shida :D

    ReplyDelete
  21. Congrat!Acidddd nakkk jugak!!

    ReplyDelete
  22. As-salam.. banner duniakushida sudah saya pasang di blog saya..

    http://avdnowhere.blogspot.com/p/backlink-exchange.html

    tolong pasang banner saya..

    thanks.. :D

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah..dah ramai dah shida..taniah cym..

    ReplyDelete
  24. waaa...dah 2ribu tue,,,tahniah2,,,hehe

    ReplyDelete
  25. congratz sis shida!...2k tu...byk tuu...sory smlm busy nnti OdahOne kasi alamt k...bestnya kalo dpt kad raya...zmn skrg kalo dpt kad raya rasa mcm teruja sgt...hoho...thanx

    ReplyDelete
  26. hahahaha seronoknye dapat kad raya , tak pernah lagi dapat kad raya ni sobs.. btw tahniah sebab follower pun dah meningkat blog pun rajin update.. n terima kasih shida :)

    ReplyDelete
  27. tahniah la ye...dah 2000 dah tu... :)

    ReplyDelete
  28. 2k da..cntk kalao dpt nombor 2000 tu, 2011 pun sama kan...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.