Hadiah dah sampai | terima kasih sisLily @ mummyQistina

by - 12:59:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Alhamdulillah hadiah dari sisLily sudah sampai selamat ketangan shida semalam, tapi shida sedar sebelah malam huhu^^ tengok kat peti surat macam ada sampul buka-buka sampul Pos Ekspres tengok belakang dari sisLily. Rasa nak jerit saja kat sisLily "hadiah dah sampai sis!!!" hehee^^ happy rasanya dapat hadiah ni, Dah lama sebenarnya shida tak dapat hadiah. Last dulu masa bulan Mac shida banyak menang contest dan GA.
Apa-apa pun terima kasih sangat-sangat sisLily sebab sudi bagi shida FM ni. Mulanya tak tahu FM tu apa hehe^^ rupanya FM tu perhiasan peti sejuk (yang bermagnet) shida dah siap tempek kat peti sejuk kat rumah hehe^^ jangan jeles FM sisLily tersenarai tu!
shida ada juga FM dari Melaka, Bukit Merah dan Cameron Highland, dari sisLily from China best!! shida suka juga penuhkan pintu peti sejuk kat rumah tu. yang buah-buah tergantung pun ada hehe^^
kad cinta dari sisLily hehe^^ i like!! sila jeles semua!! Terima kasih sekali lagi pada sis. Insyallah lepas ni setiap masa shida saling kunjung blog sis. Sebenarnya rasa agak bertuah mengenali diri sis dan qistina hehe^^ Moga sis ceria dan bahagia bersama keluarga tercinta..AMIN.. 




You May Also Like

15 comments

  1. wow ! cantik nye FM tu .


    tahniah (:

    ReplyDelete
  2. hehe..malunye..tulisan buruk.. :D
    Nasib baik sampai ngan selamat..risau juga takut FM tu pecah.. ^_^

    ReplyDelete
  3. tahniah dear..dpt pengumpul FM mmg best kan..

    ReplyDelete
  4. jelez3..hihi..congrats shida

    ReplyDelete
  5. waahhhh..untung nyer....cantek2..:)

    congrats....:)

    ReplyDelete
  6. wah, tahniah shida..
    banyak nye magnet kat peti sejuk shida..hehe

    ReplyDelete
  7. hadiah tu nmpak mcm kad kredit.. congratz shida ^^

    p/s: arigatou.. hadiah GA shida kirim tu dh sampai tadi, hikk...

    ReplyDelete
  8. congratz comrad...byknya FM...best kn bila menang GA & contest...tak kiralh hadiah apa pun grand or xgrand yg pnting kepuasan bila menang...

    ReplyDelete
  9. cantik la shida..
    buah dekat peti ais tu banyak nye..hehe
    nak satu bole? :P

    ReplyDelete
  10. wahhh..tambah lagi koleksi dia..hehehe

    ReplyDelete
  11. wah.wahh..untunglahhh..tahniah :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.