Lin Dan mara ke Final bersama Lim Chong Wei | Perlawanan tumpuan

by - 12:00:00

Assalamualaikum, peace upon you.
fuhh! dasyat perlawanan pagi tadi, shida tak tidur tengok sampai habis, terlelap-lelap lah juga. Akhirnya Lin Dan dari china mara ke Final bersama Datuk Lim Chong Wei dari malaysia. Shida rasakan perlawanan antara Malaysia dan China menjadi tumpuan ramai pada kejohanan kali ini dan juga bagi seluruh rakyat Malaysia. Lim Chong Wei satu-satunya pasukan Negara yang tinggal untuk perlawanan Kejohanan Dunia 2011 ini bagi kategori Perseorangan Lelaki. Jadi kita sebagai rakyat malaysia boleh lah memberi sokongan pada Lim Chong Wei pada malam ini waktu Malaysia jam 8.00 malam *shida harap betul lah dengar pengulas tadi cakap tak tahu la kan tengah mamai mungkin silap ke harap maaflah yer >.< tapi ikut Jadual Perlawanan starting 12.00pm tapi tak tahu itu waktu malaysia atau london kan.

PERLAWANAN TUMPUAN PERSEORANGAN LELAKI


KATEGORI PERSEORANGAN WANITA


KATEGORI BERGU LELAKI


KATEGORI BERGU WANITA


KATEGORI BERGU CAMPURAN


dengah harapan untuk Kejohanan Dunia 2011 kali ini Datuk Lim Chong Wei dapat mengharumkan nama Malaysia sekali lagi. Tiap kali perlawanan berlawan dengan Lin Dan mesti lain jadinya. Harap ada kejutan yang dibuat oleh Datuk Lim Chong Wei nanti. Apa-apa pun semoga berjaya Datuk Lim Chong Wei!!





You May Also Like

8 comments

  1. aku skong lin dan ai ni..hahaa

    ReplyDelete
  2. aaa..adakah lin dan akan tarik diri sekali lagi?hehehe

    ReplyDelete
  3. mesti best ni..tp sayanglah ktorg x dpt tgk..Astro Takde..Since pindah rumah Astro X terpasang2 lg..huhu..kat RTM xde Live erk..

    ReplyDelete
  4. go go lin dan..:D curang ngan negara sendiri..keke

    ReplyDelete
  5. good luck...kami tetap berdiri teguh..demi wira sukan negara...go malaysia!!!

    ReplyDelete
  6. lin dan menang tapi tetap sokong kat datuk lee chong wei sebab lakukan dengan terbaik..

    ReplyDelete
  7. da no 2..
    kempunan lagi nan juara :P

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.