kemaskini Nuffnang minggu ke2 sesi September | dapat BE baru lagi!

by - 01:27:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

Alhamdulillah hari ni dah masuk pun raya yang ke17 ha lagi beberapa hari habis dah raya. hehe^^ kita raya kan sebulan kan kan ;) Selamat Hari Raya ya semua hehe, eh boleh kan wish lagi. Baru semalam shida kemaskini Nuffnang kat akaun kan shida dapat BE baru lagi ala BE tu Buffered Earnings la, tak kan tak tahu hehe. Tak sangka dapat BE secara mengejut sebabnya shida pernah hantar ticket kat Nuffnang dan shida pernah request BE dekat entri juga, ha! yang ni shida belajar dari caliph shuriken, tak caya cuba tengok entri shida yang lepas Wordless Wednesday,shida ada request then hari ni dapat so BE shida setakat ini yang tengah berjalan cuma satu saja. Bulan julai satu sudah ME bulan ogos satu pun sudah ME juga so untuk september ini shida kena jaga-jaga sikit lah. stabilkan trafik dan lain-lain :)

 ini adalah BE shida yang ke 18 alhamdulillah :) tapi shida sedikit hairan lah sebab BE shida ni tak tahu datangnya dari iklan yang mana, korang ada dapat tak campaign ini --> Great Eastern Smart Portfolio , bila shida search memang ada iklan ni dan yang lagi pelik shida tak pernah nampak lagi iklan-iklan ni keluar dalam blog shida atau mana-mana blog. hairannya huhu^^ tak apa lah orang kata "rezeki jangan ditolak" kan :) terima Encik Nuffnang baiknya hati demo.

ini pula antara pengunjung shida hari ni, walaupun shida tak singgah blog dorang tapi masih ada orang jauh-jauh datang singgah blog shida. terima kasih tak terhingga. walau tak banyak tapi ada juga. alhamdulillah terima kasih Encik Nuffnang :)

bintang juga sudah berkurangan satu, dari ada tiga sekarang sudah tinggal dua.  iklan yang tak ada tu iklan Large Rectangle yang berada pada atas header tu, tapi masih lagi iklan kat situ keluar saja. iklan yang lain seperti Leaderboard dan Skyscraper shida masih dalam proses nak penuh dengan jayanya :)

bagi blogger baru atau lama yang nak belajar bersama dengan nuffnang, nak tahu apa itu BE macam mana nak dapat BE dan lain-lain, shida ada sediakan tutorial nuffnang sedikit sebanyak boleh bantu blogger semua. selamat beramal ~ happy reading-with love ^_^





You May Also Like

22 comments

  1. dap r ye ..blh okmo ...xajin buleh pom ....yang ctr tu be ke ?

    ReplyDelete
  2. kenapa cik shida tak bagi saya BE..hehe

    ReplyDelete
  3. wow!!!

    Jeles sey!

    Camne nak bagi bintang ad tu penuh?
    Linz dapat 3 je untuk kesemua lokasi...

    Tolong ajarkan je....

    Thanks shida

    ReplyDelete
  4. Tolong kongsi ye Shida...
    Thanks Shida...
    Selamat awal pagi

    ReplyDelete
  5. Sis pun Dpt 2 BE skali..tp yg slalu kuar satu jer..hairan juga ni...Tp syukurlah..rezeki jgn di tolak... Tp tu lah skrg mood x mai lg nk update blog tu..kpala masih pening lg..huhu..

    ReplyDelete
  6. bestnya.. rmai org asing yg masuk page shida. us pon ade.hihi.. congrats.. rezeki shida sentiasa murah

    ReplyDelete
  7. alaaaaaaaa..nape BE tak kunjung tiba kat blog jijah pulak...emm


    tahniah laling!

    ReplyDelete
  8. congratz shida...BE tu apa ek? hoho...buat2 xphm pulak...encik nuff bmurah hati bulan2 raya ni nak bg duit raya kat shida kn

    ReplyDelete
  9. apit dah lama x dpt BE..
    Update jrg..tue x dpt dah BE..
    shida duk update seminggu sekali or camna?

    ReplyDelete
  10. congratz shida dpt BE ^^
    *sy ada ajar teknik tu ka? hukk...

    ReplyDelete
  11. tahniah sida! boleh blnja pat ;p

    ReplyDelete
  12. tahniah shida! walaupn aku xfhm apa ko dapat tu hahaa..

    ReplyDelete
  13. untung laaaa.


    hehehehe

    ReplyDelete
  14. aku punya BE pun da lame menghilang...hari tu meriah gak...skang ni menyepi je ma...lom masa lagi la tu kot...xpe la.huhu...

    ReplyDelete
  15. bestnya..tahniah le..ifa 1 pun xde nie..sob2..

    ReplyDelete
  16. wanie penah jd iklan satu hilang, tp nanti ade balik..

    tahniah ye, ni mesti rajin blogwalking..:)

    ReplyDelete
  17. BELANJE!!!!alamak tercapslock lak..hehehe

    ReplyDelete
  18. wahhhhhh , fara tade pun , sobsob

    ReplyDelete
  19. slalu dapat ea...murah rezeki kamu...:)
    pakcik nk jugak merasa, nk tgk mcmn rupe BE tu...huhu~

    ReplyDelete
  20. wahh bestnya dapat be...tentu seronok ekk

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.