Blog Dunia sebenar Shida dah berubah | thank you pada azhafizah!

by - 01:08:00

    Assalamualaikum, peace upon you.

terima kasih tak terhingga buat korang yang tak jemu-jemu berkunjung ke blog shida dan juga terima kasih tak terhingga juga kepada blogger azhafizah yang mendesign header dan footer shida yang sangat-sangat superb! hehe^^ shida suka dengan design dia yang sempoi dan cantik tu. tengok sajalah blog beliau pink pink black sangat menarik. suka tengok . hasil design yang tak dapat ditandingi tau!! macam shida juga susah nak orang designkan blog shida sebabnya shida cerewet kenapa?? korang sendiri tahu dalam setahun saja shida dah pakai banyak design-design blog. tapi tapi masih tak puas hatu yang pastinya still kena ada color biru lah! fav. color katakan :)
kalau tengok header atas tu semua kenalkan, tipulah tak tak kenal^^ walaupun bukan retis bagi shida dia blogger yang boleh digelar retis juga hehee^^ bagi korang yang berminat dengan design cik azhafizah kita ni boleh lah contact beliau. klik header yang comel kat atas tu ok!! selama dia bekerja menghasilkan header untuk shida. dia tak pernah jemu-jemu bertanya sama ada setiap hasil tangan dia ok atau tak, setiap pandangan yang shida beri memang fizah terima dan menghasilkan yang terbaik, kami sama-sama mengeluarkan idea dan sehinggalah siap dan itu lah hasilnya. bagus bukan?? jadi yang berminat boleh terus ke blog azhafizah tengok dan nilai beberapa hasil kerjanya. berminat?? boleh contact tapi kena bersabar lah tunggu giliran dulu ok. ramai juga yang tempah design blog, dan nak dapat idea nak puas kan hati semua orang bukannya senang tau!! harga?? bagi shida super murah!! walau mahal shida tak berkira kalau hasilnya puas mata memandang!

shida ada iklan chrup-chrup lah ^_^



 

You May Also Like

20 comments

  1. superb cool..kemas tulisan,warna dia memang ngam ngan tema biru..ternampak kelibat awan menyerlahkan kecantikan blog ini hehe..:)..memang awesomela hehe

    ReplyDelete
  2. memang superb smart hasil kerja fiza! like banyak2 kali :D

    ReplyDelete
  3. Auww..sweetnyer shida..most welcome shida..kene kencing manis r pasni sebab terlebih sweet..hehehe..apepun thanks alot again ^^

    ReplyDelete
  4. mmg cantik & smart design nih..Cool.. ^_^

    ReplyDelete
  5. mmg cantik and smenarik header yg cik fiza buat,terbaik(:

    ReplyDelete
  6. dah cantik dah ni..memang mantap..thank header yea

    ReplyDelete
  7. oic, fiza yg design ka..
    like ribu2 lemon.. lawa design baru ni ^^

    ReplyDelete
  8. yangg,cantik.header dia cool gilaa

    ReplyDelete
  9. like..header aku gk yg x bape cantik..hehe

    ReplyDelete
  10. biru yang sejuk mata memandang tau :))

    ReplyDelete
  11. yg best ada girl pegang payung smbil terbang...trademark blog ni...u still got the blues shida

    ReplyDelete
  12. azhafizah ni mmg kreatif orgnya..bui kenal dia..baek hati lagi..*_*

    ReplyDelete
  13. comelnya yang angry bird tu shida!!!! sangat superb okeh! ;)

    ReplyDelete
  14. NICE POST FRIEND :) DONT'T FORGET klik http://bboy-zaid.blogspot.com/ baca entry :) unik-menarik | aneh-lucu, follow jg :) thanks :)

    ReplyDelete
  15. nak jadi mcm tu kena la hebat main editing ngan coding kan?huhu...aku nak try wat sendiri dlu...tpi nak jadi mcm ko punya blog ni mmg x boleh la kot... :)

    ReplyDelete
  16. “The way to get good ideas is to get lots of ideas, and throw the bad ones away” You have defenitely thrown the worst away! kamagra jelly

    ReplyDelete
  17. Apa bunga favorit Anda ? Karena teladan , saya suka astromerii sangat banyak.

    ReplyDelete
  18. Siapa dan di mana untuk mengatur musim panas ini pada cuti , iris informasi Anda.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.