Follower bertuah Dunia sebenar Shida 2222 ada ong! tu hehee :)

by - 16:42:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

firstly shida nak ucapkan ribuan terima kasih pada semua pengunjung blog shida yang tak putus-putus mengunjung blog ini walaupun kadang kala shida tak update entri. Ada juga yang mengeluh berkali-kali datang asyik entri yang sama kan. Ada juga yang kata, shida tak update ke hari ni!. Maaf lah korang shida betul-betul dalam kesibukkan. ni baru lepas pening kepala buat paper exam memang mencabar lah dalam 2 3 minggu ni. letihnya penatnya malasnya tuhan saja yang tahu haaihh^^ bilalah nak bercuti panjang ni kan~
ok shida nak memperkenalkan pada korang follower bertuah shida blogger mawarni tahniah pada mawar sebab menjadi follower 2222, ramai juga yang tegur shida cantik no. follower tu 2222 :) syukurlah masih ada blogger yang nak follow blog shida yang tak seberapa ni. sebagai hadiah atau ganjaran untuk mawarni shida nak mawarni PM shida di facebook untuk menebus ganjarannya, ganjarannya shida tak boleh beritahu biar mawarni beritahu sendiri nak tahu nanti tanya lah dia ok :) jom terjah blog mawarni!
paling-paling terharu mawarni follow shida dia tak shout pun yang dia follow shida. cari-cari juga kat shout tak ada pun nama mawarni atau shida terlepas pandang tak surelah kan :) apa-apa pun terima kasih dan tahniah pada mawarni :)
noted: lepas ni shida akan sentiasa pantau no. no. kegemaran atau unik untuk shida jadikan follower bertuah blog shida sebagai tanda penghargaan kepada blogger. terima kasih :)

rasanya AZHAFIZAH pun baru saja dapat follower 2222 kan fiza :)





You May Also Like

23 comments

  1. tahniah sida follower dh 2222 pat jer duk gitu lg..huhuhu

    ReplyDelete
  2. otaiiiiiiii!! hehe haah fiza pon baru je follower 2222 hari tu..hehe tahniah shida! tahniah mawarni. jom kita berkawan :)

    ReplyDelete
  3. ramainya.. tak terlawan daku..hehe

    ReplyDelete
  4. congrate my sweetie shida..yup!kite same!pasni leh celeb la..shida banjer spaghetti..boleh?heee..happy blogging shida.

    ReplyDelete
  5. 2222 ? cantik nombor tu ..
    bertuah mawarni !

    ReplyDelete
  6. eh2..tak perasan plak sy follower yang ker 2222..smlm lepas follow dua tiga entry blog nie, join la blog nie...tak sangka ler plak...tuah badan...hehe

    ReplyDelete
  7. tahniah shida ramai tol follower ko..hehee..

    ReplyDelete
  8. phewittttttt!! dah ramai pengikut bertuah dia=)

    selamat maju jaya!
    ngeeee

    ReplyDelete
  9. wink2..no bertuah tu,.ekekke

    ReplyDelete
  10. wink2..no bertuah tu,.ekekke

    ReplyDelete
  11. tahniah..;)..nombor yang comel..sekarang 2226..

    ReplyDelete
  12. tahniah shida... semoga berjaya OK

    ReplyDelete
  13. wahhh..dah 2222..hebak ah shida..hehehe

    ReplyDelete
  14. lepas ni no berapa plak shida?hehe

    ReplyDelete
  15. bila la pulak tyra nak dpt fllower cmni ye.. :)

    ReplyDelete
  16. 2222 ni kalo no. plat keta mahal harganya ni shida...

    ReplyDelete
  17. tahniah shida byk gile follower :)

    ReplyDelete
  18. tahniah shida, :) follower dah semakin meningkat .. keep it up!

    ReplyDelete
  19. nice.. kuar jgak en3 utk 2222 ni ^^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.