Follower bertuah Dunia sebenar Shida "2324" cik ana_capricornpinky

by - 00:42:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

Firstly shida nak ucapkan ribuan terima kasih terima kasih dan terima kasih kepada semua pengunjung blog shida yang tak pernah jemu-jemu datang blog shida yang tak seberapa ni. 2 3 hari ni shida agak malas seperti WW entri bawah tu, tak tahu kenapa!! bukan malas nak buat kerja tapi malas nak update blog shida ni. Tak tahu kemana perginya mood bloging. entah siapa lah yang buat shida sampai jadi macam ni, mungkin terlalu penat dengan kerja yang banyak bila penat susahlah nak fokus pada bloging kan hmmm. sabar sajalah! so hari ni shida dah tangkap muat follower bertuah/blogger kegemaran shida iaitu follower yang baru saja add shida cik ana_capricornpinky a.k.a follower 2324 Dunia sebenar Shida.
cik ana_capricornpinky korang boleh panggil dia ANA mudah nak ingat pendek saja :) ANA juga follow blog shida tanpa shout di cbox shida "terharu rasa" tak minta dibalas follow semula (hah??tak shout dan tak minta dibalas follow??biar betik cik ana??) dan dari apa yang shida lihat blog ANA dia masih newbie so apa kata kita ramai-ramai support cik ANA kita ni, boleh share apa-apa yang patut kita share kan :)
cik ana kenapa mauhaha_corner?? hehe^^
Pada Cik ANA tahniah sekali lagi sebab menjadi follower bertuah shida ni, seperti biasa bagi follower yang bertuah shida akan terima ganjaran dari shida. Pada Cik Ana sila add Facebook shida > klik sini untuk terima ganjaran yang bakal Cik Ana terima. jangan lupa inbox shida nanti ya! Terima Kasih daun keladi :)




You May Also Like

11 comments

  1. tahniah ana! salam perkenalan dari cik jijah blog.. tetibe* hahhaa

    ReplyDelete
  2. pewittt! dah ramai fllwer tersayang dia:)

    ReplyDelete
  3. baru lepas sggh dari blog cik ana ni...2324 cntik nombor tu shida...kalo busy mmg xde mood nak blogging idea nak wt entry pun xmau mari

    ReplyDelete
  4. tahniah ana..bertuah dia..*_*

    ReplyDelete
  5. tahniah cik ana..untung tau dapat ganjaran dari cik shida yang pemurah ni..kan shida ^__^

    ReplyDelete
  6. apa la cik ana dapat dari cik shida kita ni yerk....

    ReplyDelete
  7. tahniah shida, dah banyak follower dah

    ReplyDelete
  8. hehehe..thankz k.shida..blog kak shida byk entry menarik..saya suka bce..:))

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.