berakhir sudah musim kesibukan shida | kemaskini Nuffnang #1

by - 00:50:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

salam blogger salam satu malaysia untuk semua, alhamdulillah tempoh kesibukan hampir tamat. shida dah boleh urus masa sendiri dan blog dengan sempurna. boleh lah tiap-tiap hari update blog :) baru syokkk!! kan!! selalunya asyik tak sempat saja. Balik rumah dah letih, bila letih confirm terus tidur. Mata pula pantang nampak bantal bushuukk mesti nak lena. huhu apa kan daya tanggungjawab yang wajib shida jalankan. pasni minggu pertama orientasi semua dah selesai so sedikit lega. Dah boleh atur semua kerja-kerja seperti sedia kala.

Tutorial blog pun dah lama shida tak update untuk korang kan. sibuk punya hal habis semua terbengkalai huhu^^ ada juga beberapa blogger yang request shida tutorial blog dan Nuffnang. cuma shida tak menyempat saja nak buat. MINTA MAAF sangat-sangat yer. hope ada yang faham lah dengan situasi shida sebagai seorang yang BEKERJA :) siapa yang sudah bekerja dia tahu lah bagaimana rasa diri di'apit' dengan kerja yang banyak, tension, buat itu ini tak kena! blog bersawang tak update, sabar je lah kan! 

insyallah lepas ni boleh shida hidup seperti sebelum ni kerja dan blogging :thumbsup: dalam masa terdekat ni shida akan buat beberapa tutorial yang di request oleh blogger-blogger berkenaan. harap bersabar yer. Selamat bertemu semula buat semua kawan-kawan seperjuangan. Jom blogpecut sama-sama ^_^

cakap tentang Nuffnang. untuk BE 2011 semua clear tepat pada waktunya huhu^^ hampehh!! ingat boleh bertahan sampai 2012. So memandangkan BE dah songlap! shida nak request lagi dari Encik Nuffnang untuk bagi lagi BE baru yang comel-comel untuk shida :)




 

You May Also Like

10 comments

  1. welcome back shida..nuffnang dah makin menjauh dah ni..hehehe..fiza yang malas nak update ni..=_='

    ReplyDelete
  2. samalah...fyna pun bz gak last year..huhuhu..

    ReplyDelete
  3. sila request new BE byk2 ok, hikk...

    ReplyDelete
  4. welcome back...hari2 bleh dtg sggh sini kalo hr2 adaupdate...hoho...kalo busy mmg xde masa nak update kan...habis byk spider kat blog yg wt sarang

    ReplyDelete
  5. jap jap..apik nak jugak..hehehe

    ReplyDelete
  6. request jangan tak request!! BE 2012 tak dapat lagi ni..hehehe

    ReplyDelete
  7. jeles... jeles.. jeles...

    ReplyDelete
  8. KAK BUI PUN BELUM DPT LAGI NUFFNANG UTK 2012..TP MASIH ADA 2 BE YG BERTAHAN..HEHE

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.