Cashout Says.my cuma 6 hari dah dapat payment memang AWESOME!

by - 17:06:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

dari sehari-hari nak update tentang says.my ni, hari ni baru tercipta sejarah  ngeehh^^ sejarah buat kali pertama cerita pasal says.my ni. Nak cerita tentang says.my ni sebab syarikat ini juga merupakan salah satu syarikat yang boleh kita menjana pendapatan sampingan dengan mengiklankan iklan-iklan ini di mana-mana laman sesawang di internet. Macam shida juga sudah pun bersama says.my baru 4 bulan macam tu. cashout sudah 2 kali. Itupun sifu shida HAFIZZY FIZ GRAPHIC yang menjadi punca shida join benda ni. Selain Nuffnang, says.my juga merupakan sumber pendapatan sampingan untuk shida dan blog ni. Kadang-kadang nak tempah banner dan sebagainya so tak perlulah susah korang tahan lapar atau kerja OT, guna saja duit dari says.my ni. Mudahkan kadang-kadang juga mampu untuk bayar duit P1 WIFI shida yang jumlahnya sebulan RM96.00 memang mudah dengan says.my segalanya ditanggung. Bagi student juga bolehlah topup ke bayar duit broadband, belanja awek makan-makan ke kan.

Kadang-kadang mesti ada yang tak tahu shida join says.my ni sebabnya Medan Pengiklanan Says.my ni cuma pada Facebook shida saja. Dekat blog khas buat Nuffnang sorang. Tak nak curang hahaaa^^ tak la serabut blog semua jenis iklan ada kan. satu cukup la. Jadi bagi yang masih belum Join Says.my dan ingin menjana pendapatan bersama-sama boleh Join dengan percuma disini > daftar says.my  boleh menggunakan akaun FB untuk daftar mudahkan :) Transaction Fee pun tak mahal sama macam Nuffnang juga RM1 dia tolak dalam akaun tu nanti dan duit akan terus masuk dalam Akaun Bank kita bukan pakai cheque k. SO EASY!

CASHOUT SAYS.MY YANG PERTAMA
klik untuk tumbesaran dengan lebih sihat ^_^ 
Untuk yang pertama kali memakan masa 14hari untuk duit tu masuk terus kedalam akaun bank kita.  Firstime cashout terasa sangat-sangat teruja dan sampai sekarang shida masih bersama says.my. Thank you says.my :)

CASHOUT SAYS.MY KALI KE2
Untuk kali ke 2 ni lagi awal pihak says.my transfer cuma 6hari saja. Tak perlu nak tunggu lama-lama kan. So korang apa tunggu lagi jom la sama-sama kita menjana pendapatan sampingan dengan says.my ni. terbaik!!


  1. nak dengar orang asli speaking english? klik sini >> iklan says
  2. bijak gilerr kucing nih, nak tengok? klik sini >> iklan says
  3. Perempuan ni Buka Baju depan orang pula, bodynatur?? klik sini >> iklan says
  4. Wellness tool, great estern, klik sini >> iklan says

bagi yang klik tu terima kasih, nanti shida pergi tengok kat blog korang pula ada tak yang menarik untuk di klik ^_^ thanks~





You May Also Like

21 comments

  1. Mieya tak pernah cashout Says lagi. btw, thanks for the info :)

    ReplyDelete
  2. hebat la shida! says shida pon masyukk yer..hahaha

    ReplyDelete
  3. Memang bagus says.my ni. Ramai blogger dah join sekarang :D

    ReplyDelete
  4. Ya allah..rezeki shida!best2..alhamdulillah :) tmpg epy utk shida..ayut nak jugak...tp rezekinya lambat kot :)

    ReplyDelete
  5. wahh cepatnya..fiza xde akaun says..now a bit busy lah shida..sedih -__-'

    ReplyDelete
  6. Wah! Alhamdulillah, murah rezeki.. MM baru lagi joIN SAYS.my ni.. Belum pun sampai sebulan.. Tapi memang seronokla dengan SAYS ni.. =)

    ReplyDelete
  7. sy dh x ingat pnah cashout says atau x, erkk...

    ReplyDelete
  8. yui pon lupa ada dftr ke tak..haha.

    ReplyDelete
  9. Akak baru minggu lepas join..baru rm6++..huhu..lamanye lagi nak tunggu cash out. :D

    ReplyDelete
  10. hebat la shida... jad sifu akak jap.. dah daftar tapi pelan je bergerak >_<

    ReplyDelete
  11. says.my shuk punya cam mati tak segan, hidup tersipu2 malu haha..maknanya ia cam tak naik2 pun earnings

    ReplyDelete
  12. nty aku pegi tepeng,bole paw ko..ahaha

    -akim-

    ReplyDelete
  13. pnh cashout says sekali jek pastu skrg dh malas pulak nak wt coz busy lah shida...tgk shida dh cashout byk kali rasa mcm nk aktif semula jek

    ReplyDelete
  14. perghhh hebak r shida ni.. kayo kayo kayoooo

    ReplyDelete
  15. ops!! terkelik hehee..shida mmg hebakk!!

    ReplyDelete
  16. ohh!! dpt duit ramai gak duk tag2 aku kat FB..ajar aku nnt shida..jd sifu aku nnt heheeeee..

    ReplyDelete
  17. seronoknyaaa tgk dapat cash out.. hihi murah rezeki akak ;)

    ReplyDelete
  18. memang best main says.my ni...saya main sejak tahun lepas lagi...tapi sekarang tak best tak macam dulu. klik banyak pun, belum tentu duit masuk..sekarang saya main juga tapi neobux lagi masyuk dari says..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.