BE ke 31 Sony NEX F3 | Thanks Nuffnang Ads

by - 17:20:00

  Assalammualaikum, peace upon you.

wahh rasa nak jerit hari ni baru ada masa terluang nak update. Minggu lepas sibuk ya amat! banyak program shida pergi dan hari ni alhamdulillah semuanya selesai dan berbaloi-baloi shida pergi program tersebut. Nantilah ada masa shida cerita program apa yang shida sertai. So hari ni nak cerita tentang Nuffnang yang bagi shida BE yang ke 31 iaitu Sony NEX F3 ha! iklan pa lah tu kan. shida print screen bagi korang tengok nanti ok :) dalam-dalam kesibukan pun Nuffnang tak lupa ziarah blog shida bagi BE ini. Thanks Nuffnang :)
hope iklan ni kekal lama macam BE iklan Celcom SOX tu sangat-sangat lama dah baru berlabuh tirai 3hari yang lepas selepas Nuffnang upgrade web mereka. Kadang-kadang sistem nuffnang tergendala pernah sekali BE shida semua hilang. Memang cuak malam tu. Malam tu juga shida hantar ticket pada Nuffnang tanya tentang perkara ni dan semuanya terjawab dan semua BE menjadi ME huhu sedih sangat! Nasib ada yang baru kan ;)
cari dekat google jumpa dah apa itu Sony NEX F3 klik sini >> Sony NEX F3 review tentang camera sony yang terbaru boleh klik link tersebut untuk info selanjutnya bagi kaki camera k. Macam shida tak sangat bab bab camera kalau TAB or HANSET ok memang laju sampai ada pengalaman kena tipu pun ada. huhuu duit lesap macam tu je so korang berhati-hati ketika membeli jangan duit lesap barang tak dapat memang sadis!! shida tak jumpa lagi iklan untuk BE ke 31 shida ni kat mana-mana blog kat blog shida sendiri pun tak jumpa lagi. Kalau ada korang picit-picit untuk info dan naikkan peratus BE shida thanks heheeee ;)







You May Also Like

18 comments

  1. tahniah shida. rajin2 update blog lg.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah rezeki.. bestnya

    ReplyDelete
  3. tudiaaa!!! 30x..naknak..hahaha

    ReplyDelete
  4. Tahniah Shida..
    Akak nak majuk dah dgn Nuff..lama dah BE tak melekat kat blog akak tu.. :(

    ReplyDelete
  5. bestnya shida! tahniah2... rezeki :)

    ReplyDelete
  6. wahh BE ke 31 untuk tahun nie ke? syoknye

    ReplyDelete
  7. wah...tahniah syida..rindunya lah =)

    ReplyDelete
  8. wah rezeki bulan julai sudah mari :)

    ReplyDelete
  9. jelesnye tgk org dapat BE ni.. huhu.. xpenah dapat lg..

    ReplyDelete
  10. tahniah shida..best jer tgk org updated BE..huhu..

    ReplyDelete
  11. wahhh...tahniah shida...BE baru tu...share2 la...ahakkss...heee~

    ReplyDelete
  12. rezeki kawenn kot heheee..shida bila lg nih??

    ReplyDelete
  13. congratz dpt BE lagi.. ada tgk kt sini, menarik jgak iklannya ^^

    ReplyDelete
  14. makin banyak BE shida.tahniah shida..leh kumpul duit raya ni

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.