Review Blog Komentar 9999 dan Komentar 10001

by - 11:51:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Tahniah shida ucapkan kepada mereka yang bertuah dalam entri ini dan hari ni tibalah masanya shida memberi hadiah seperti yang dijanjikan kelmarin. Kepada Ezad hadiah awak on the way :) so untuk Review Blog ini shida lebihkan kepada mempromosi blog dan jika perlu shida akan memberi sedikit pandangan dari segi kekemasan blog sebab blog shida sendiri pun masih dalam pembelajaran jadi nak komen tentang blog-blog ni shida masih belum cukup otai dalam bidang mengkritik hehee :)

KOMENTAR 9999
Agaknya kalau korang tengok header ni kenal tak? Shida tahu separuh dari follower shida ni adalah Geng Fiqra betul tak? sebab bila shida masuk mana-mana blog mesti ada ID card blogger yang melambangkan Geng Fiqra. Bagus dan tahniah shida ucapkan kepada Mas@Fiqra atau Admin Group Fiq'ra kerana berjaya menubuhkan satu komuniti blogger diruang FB yang berjaya mencuit hati para remaja untuk join dan berkembang disana. Tahniah juga buat mas kerana bakal menikah pada december nanti. Insyallah tak ada aral melintang kak shida boleh kesana kerana taklah jauh sangat tempat kenduri tu nanti dari tempat kak shida, masih dalam perak tak ada masalah nanti :) Mas dan pasangan juga salah satu pasangan yang berkahwin muda selepas perkahwinan muda syafiq dan yana, korang masih ingat?? isu ni hot sekitar julai kelmarin.

KOMENTAR 10001
Kalau tengok Header dah tahu mesti owner meminati warna hijau (mungkin) kerana kalau dilihat dari blog segi temanya dan perhiasan banyak kepada warna hijau, untuk kepastian nanti tunggu jawapan dari owner tu sendiri iaitu Onitsukahana. Mengikut dalam blog nama yang diberi sebegitu amat unik. Blogger hana ni shida pun kenal juga, dia sering tanya-tanya jika mempunyai sebarang masalah mengenai blog dan tutorial shida. Insyallah kalau ada sesiapa yang bertanya-tanya tentang tutorial shida dan nak req juga boleh tak ada masalah PM saja pada mana-mana entri,insyallah shida reply :)

Jom terjah blog mereka!!



You May Also Like

23 comments

  1. shida duk perak ek.. kt mana yer?

    ReplyDelete
  2. knal sgt ngan mas, hehe...
    arap2 dpt gi wedding die nnti.. >_<

    ReplyDelete
  3. Ezad memang rajin update blog. Walaupun dia jenis malu² kucing, dia tetap geng blogger yang sempoi di alam maya. Di alam realiti takpernah jumpa lagi hihi.



    Pun bangga dengan Mas.. Muda lagi tapi dah dapat buat komuniti yang besar macam tu. Semoga majlisnya nanti berjalan lancar..

    Dapat masuk blog hijau tu kejap je, mata macam tak tahan la warna 'mencucuk' mata sangat. Orang lain tak tau la..

    ReplyDelete
  4. Wah!! seronok review blog dari shida...tahniah..

    ReplyDelete
  5. jom kita terjah ramai2......
    special review by shida lagi.... tahniah...

    ReplyDelete
  6. wahhh dah byk betul komen kat sini..
    nak terjah si tukang komen tu ^^

    ReplyDelete
  7. onitsukahana tu blogger dia sangat comel :)

    ReplyDelete
  8. huyooo !! haha nak jengah blog hijau lah, jarang kan jumpe blog2 warna hijau ni, selalunya warna pink, putih ...hihi (n_n)

    ReplyDelete
  9. hehehe klu blog zuan?

    nice review.. x kenal blogger2 ni :)

    ReplyDelete
  10. blog dorang ohsemm! terbaik la shida review blog mereka.. salam perkenalan..

    ReplyDelete
  11. terbaekk ..hehe
    bila nk review blog saye >.<'

    ReplyDelete
  12. rasa pnah singgah lama dulu.. dh x ingat bila kali terakhir singgah, huh..

    kjap nk terjah sana ^^

    ReplyDelete
  13. jgn lupa riview blog mee .. hahaha <<-- muka tak malu nak

    ReplyDelete
  14. Review blog saya. Saya bukan blogger otai. Blog pun buruk. huhu

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.