Nabila Medan's Giveaway

by - 20:47:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Giveaway kali ni dari Nabila Medan's dan ditag oleh blogger Dedeq so tanpa segan silu atau menunggu hari semakin hampir tamat shida join dulu. Segala syarat Follow dan Like sudah shida buat sila semak ye penganjur dan wish me luck dan juga peserta lain. Ohya! nanti shida update shida menang GA dan hadiah pun dah sampai ke tangan shida. Hope dengan Nabila Medan's Giveaway ni shida bertuah juga amin :)

Bagi yang nak join sila-sila ya! jangan malu-malu kita terjah je! GA yang berlangsung lebih kurang 3minggu lebih  macam tu lah! Cabutan bertuah dan Top referral akan memdapat hadiah-hadiah yang ditawarkan. Nak tahu hadiahnya boleh terjah juga di blog penganjur :) mangsa tag shida : AkuAyut dan MeeSupergirl




You May Also Like

13 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.