Giveaway Mialiana.com

by - 20:30:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Sebelum GA ni melabuhkan tirainya pada esok hari, shida cepat-cepat menaip sepantas kilat dan shida kalau boleh selalu nak support Blogger Mia sebab dia juga dah banyak membantu blogger-blogger lain, Tak kira dari blogger yang baru atau yang lama, otai ke tak tetap dia bantu. So untuk meneruskan lagi Giveaway mialiana.com ni shida lengkap dulu syarat no.4 ya. Kawan-kawan yang nak join tu kalau sempat buat entri dalam 5 6 minit di galakkan join ya hehee :) sorry juga kak Mia sebab join last minit ^_^ Hope ada rezeki untuk Giveaway kali ini.
Ha! korang nampak banner atas ni? so untuk syarat no.4 shida paling suka entri STUDY MATTERS di mialiana.com kerana disitu banyak kak mia cerita tentang pahit manis, perjalanan hidup ketika sambilan belajar di OUM, ketika kak Mia Konvokesyen di OUM, Tips tips yang diberikan kepada pelajar dan banyak lagi. Shida kenal Kak Mia pun tak lama baru lagi tak sampai setahun jadi jika shida nak belek-belek entri lama-lama pun memang memakan masa sebab Kak Mia dah mula berbloging pada tahun 2007 lagi. Shida ketika tu baru wujudnya Myspace dan Friendster tau hehee^^ 2009 baru shida kenal dunia bloging tapi tak aktif sangat masa tu.So entri tentang Kecemerlangan kak Mia ni buat shida tertarik dan rasa sedikit menyesal kerana masa zaman study dulu kenapa tak jadi macam kak Mia :) Andai shida kenal kak Mia lama dulu mesti shida pun dah berjaya seperti kak Mia ^_^ ewahhh berangan pula~!

sekian, terima kasih. Good Luck untuk diri sendiri dan peserta lain :)
mangsa tag : Dedeq, Nadia Johari dan Kak Mimi (PU)




You May Also Like

21 comments

  1. MEKASIH AKAK SBB TAGKAN .. DEQ DA JOIN :) .. GUDLUCK AKAK

    ReplyDelete
  2. memang hebat la mia ni kn..boleh dijadikan contoh untuk anak2 muda..terus belajar sampai bila2

    ReplyDelete
  3. goodluck.. harap2 sempat nk join.. huhu

    ReplyDelete
  4. bru tag shida...xpasan lak shida da join.hahaa

    ReplyDelete
  5. gud luck..
    dr segmen yg sme gak :)

    http://destinicinta.blogspot.com/2013/01/giveaway-mialianacom.html

    ReplyDelete
  6. :) good luck shida..moga ad rezeki nnt...

    ReplyDelete
  7. Kak Shida pun join giveaway nie? Arol pun join jugak. Hehehe. Semoga berjaya, kak! :D

    ReplyDelete
  8. Terima kasih kerana sudi join dan meriahkan Giveaway ini.

    Pemenang giveaway telah diumumkan di http://www.mialiana.com/2013/01/pengumuman-pemenang-giveaway-mialianacom.html

    ReplyDelete
  9. tak sempat nak join hehe :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.