Jom menjaga kecantikkan dan melangsingkan badan dengan menggunakan Produk Shaklee | www.zinniaza.com Zinnia Z A Online Shop

by - 00:40:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Ok siapa diantara korang yang tak nak cantik dan langsing cuba beritahu shida? terutama kaum hawa atau wanita kerana kecantikan itu adalah satu aset yang penting bagi wanita zaman sekarang. Kecantikan yang diberi oleh yang Maha Esa mestilah kita kena jaga sebaiknya tak kira lah dari segi luaran atau dalaman. Bagi shida dua-dua sama penting. Kalau dalaman cantik mesti luarnya pun cantik juga :) so shida nak review satu produk ni tapi shida sendiri pun belum makan atau mencubanya. Kita tengok dulu produk untuk kecantikkan dan perlangsingan badan, sebab produk shaklee ni macam-macam ada shida nak terang lebih detail takut tersalah info so apa kata korang terus ke blog ini http://www.zinniaza.com yang menjual dan juga pengguna sendiri produk shaklee :)

Semua orang mengimpikan kulit yang cantik juga sihat . Semua orang nakkan kulit yang tidak berminyak dan tidak kering . Pendek kata, semua menginginkan kulit yg cerah , gebu , bersih tanpa jerawat , tanpa parut dan lembut tanpa ada masalah kulit yang lain .

Sesetengah orang sanggup membelanjakan wang yang banyak hanya untuk mendapatkan rawatan kulit secara luaran. Rawatan luaran sahaja tanpa disertai dengan pemakanan yang berkhasiat untuk kulit, kecantikan kulit tidak akan bertahan lama. Oleh itu, rawatan dalaman dengan cara mengambil makanan yang terbaik untuk kulit yang sihat adalah penting.
 
NUTRISI PENJAGAAN KESIHATAN DAN KECANTIKAN KULIT

  Untuk mendapatkan kulit yang lebih cantik, PROTEIN merupakan vitamin asas yang diperlukan untuk kecantikan dan kesihatan tubuh badan kita secara menyeluruh.

Di Shaklee, ESP adalah protein. Pengambilan ESP membantu kita mendapat khasiat protein sebenarnya. Protein penting untuk PEMBENTUKAN dan PEMBAHARUAN SEL.. jadi bila sel SIHAT dan cukup ENERGY, PENYERAPAN nutrien adalah lebih OPTIMUM. Maka kita akan lebih sihat dan merasakan nikmat kesihatan yang sebenar.

  Vitamin C membantu pembentukan kolagen iaitu sejenis protein yang menyusun tubuh manusia. Kolagen adalah struktur yang terlibat dalam pembinaan tulang, gigi, sendi, otot dan kulit. Perkataan kolagen itu sendiri berasal dari Yunani yang bererti lekat atau bersifat sebagai pelekat.Sebab itulah si pengamal akan mendapati kulitnya lebih licin, tegang dan cantik, dan luka cepat sembuh kerana ia membentuk perhubungan tisu badan yang kuat.

  Vitamin E menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas. # Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, dan membantu mencegah anemia dan "retrolental fibroplasia", sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang.
Vitamin B-Complex menjaga kesihatan kulit daripada dalam. Ia membantu mengurangkan garis-garis halus pada kulit. Ia juga penting untuk melanin yang memberi warna pada kulit. Lebih kerap anda berada di bawah matahari, lebih banyak B-Complex diperlukan.

Jika pengambilan set ini ditambah dengan GLA Complex (Shaklee EPO) , memang bonus untuk anda . Ia akan menjadikan kulit anda LEBIH bersih .

keterangan lanjut serta testimoni  boleh klik sini > 





 PELANGSINGAN BADAN

  Lecitin/Omegaguard 
- ia bertindak mengemulsikan lemak (ayat simplenye..ianya memecahkan lemak)..Tahukah anda..Lecitin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian...

Herb Lax/Alfafa 
- the most effective, gentle colon detox and cleanser
 
  Cinch Shake (Cafe Latte) (Vanilla) (Chocolate)
Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan.Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendekatan, berat dengan otot bukan berat dengan lemak.

 untuk keterangan lanjut serta testimoni boleh klik sini >
http://www.zinniaza.com/2012/08/nak-kurus-nak-langsingkan-badan-shape.html



You May Also Like

6 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.