Xpax: Don't Lose It All, Time To Get Data | Phase 2 - Teaser

by - 00:01:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Korang masih ingat tak shida ada cerita tentang Plan Xpax "Don't Lose It All, Time To Get Data" sebelum ni Episod yang pertama, sekarang dah keluar episod 2, ok tak apa kalau korang terlepas nak baca entri tu boleh tengok sini ok >> Don't Lose It All, Time To Get Data #1 ok di dalam entri tu shida ada cerita sedikit permulaan cerita Amy, Nick dan Joe dan hari ni shida sambung untuk cerita seterusnya pula :
Kalau korang tengok video yang pertama dalam entri shida yang lepas, mesti korang boleh follow cerita seterusnya. Nick dan Amy menghadapi masalah perhubungan jarak jauh. Dalam cerita sebelum ni Amy telah menghadapi situasi yang sukar kerana tidak dapat menghubungi terus Nick yang berada diluar negara. Saban hari Amy menunggu Nick membalas semua pesanan ringkas yang dikirim oleh Amy. Malangnya semuanya hampa. Sehingga Amy bertemu dengan Joe dan mencerita segalanya kepada Joe dan Joe sangat-sangat memahami Amy dan ingin membuat Amy gembira seperti dulu. Adakah Amy akan teruskan kehidupannya atau terus bersama Joe? bagaimana pula dengan cincin yang diukir dijari dan janji Nick kepada Amy?

Sekian lama Nick menghilangkan diri, manakala Amy dan Joe menjalani kehidupan seperti biasa, bergembira bersama-sama. Nick tiada khabar berita darinya tiba-tiba muncul. Bagaimana pula dengan Amy dan Joe? cincin yang diukir oleh Nick? Adakah Amy dengan Joe? Bagaimana pula dengan Nick? Sama-sama kita nantikan sambungan cerita Amy, Nick dan Joe ini. Berdebarkan? shida sure kalau korang follow juga mesti berdebar macam shida rasa, agaknya kenapa Nick menghilangkan diri? dan apa perasaan Amy bertemu semula dengan Nick? bagaimana dengan Joe? semua akan terjawab dan terungkap pada 18 januari 2013 disini http://bit.ly/dontLoseItAll #DontLoseItAll @xpaxsays. Jom tonton Trailer Don't lose It All.

xpax : http://www.xpax.com.my/c1.php
youtube : http://youtu.be/ozSjFi5Lcqo

 

terus bersama Xpax Pelan Data dengan langkah mudah cuma dihujung jari sahaja, hanya perlu dail *128# untuk melanggani mana-mana pakej pilihan. Untuk keterangan lanjut, sila layari http://www.xpax.com.my/c1.php 

ingat selagi kita ada pelan data yang sempurna maka perhubungan yang terjalin sentiasa mekar dan berpanjangan seperti pelan data yang anda miliki :)


You May Also Like

19 comments

  1. :) SAMBUNG LAGIK .. BESHH LA .. HOKHOK .. RAJIN AKAK UPDATE ..

    ReplyDelete
  2. hahaha..ingt dh ad...18 ni bru wujud..sabar jela...nerves gak.nk tau dgn sape la nnt.. :p

    ReplyDelete
  3. aku pgguna setia celcom..wacaaa..best gak citer dia...kne tgu la nk tau ksmpulan dia..

    ReplyDelete
  4. sekarang ni pun, kita kena bijak memilih.

    ReplyDelete
  5. owh.. patut la iklan tu macam tergantung je. ada sambungan rupanya. hehe.

    ReplyDelete
  6. apa yang bakal terjadi pada hubungan nick dan juga maria???

    hahahaha.tiba2 maria kan?

    ReplyDelete
  7. tengok kat blog kak mia tadi...
    tak sabar nak tunggu sambungannya...

    ReplyDelete
  8. nak kena tunggu sambungan ler nie.... hu3

    ReplyDelete
  9. oo ada kesinambungannya yer...

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum shida...semua tertunggu2 cite seterusnya yer...:)

    ReplyDelete
  11. mee tak ikot pulak perkembangan crita neh . huk

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.