Jari OhSem Januari 2013 | Review Blog Aku Cuma Seorang Kulikutif !!!

by - 12:00:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Random telah pun shida buat malam tadi dan Blog bertuah untuk "Jari OhSem Januari" blog shida adalah Blog Aku Cuma Seorang Kulikutif !!! Tahniah Blogger Remy :) so untuk pengetahuan semua bagi yang dah sedia maklum shida maklumkan lagi sekali, review shida lebih kepada promosi blog bukan lah mengkirtik bagai, tapi jika ada beberapa part yang shida nak korang perbaiki shida akan beritahulah. Blog shida sendiri pun belum cukup mantap untuk komen blog orang lain ^_^ Tahniah sekali lagi Remy :)



Blog "Aku Cuma seorang kulikutiff!!!" ini hak milik sepenuhnya Blogger Remy Hazza (bukan nama sebenar). Blog serba hitam dan penggunaan warna-warna terang menampakkan blog remy betul-betul owesome! selama berbloging ni shida tak pernah ada lagi kawan-kawan blogger yang mempunya blog serba hitam seperti remy ni, mungkin memang minat hitam kot :) Remy juga salah seorang pembaca tegar blog shida. Terima kasih tak terhingga kepada remy kerana sudi support blog shida ni. Jika berpeluang nak jumpa si remy ni nak minta dia masak untuk shida heheee boleh remy?? :p Jom kawan-kawan terjah Blog Remy yang awesome, jangan lupa join GA remy sempena 2nd Anniversary blog Remy, tahniah remy dah 2tahun usia blog mesti banyak pengalaman yang remy tempoh dalam dunia bloging selama 2tahun ni :) Tahniah Remy :)





You May Also Like

25 comments

  1. JAP LAGI KAK BUI TERJAH BLOG DIA

    ReplyDelete
  2. tahniah ! :) memang awesome ! :D

    ReplyDelete
  3. baru kenal dengan blogger kulikutif... menarik juga blog nya.

    ReplyDelete
  4. Kulikutif? 1st time dgr word ni.. haha...

    ReplyDelete
  5. sngat peramah orgnya.. n selalu suppor blogger lain

    ReplyDelete
  6. shida.... tak sangka remy terpilih kali nie...terima kasih sangat...... lagi pun kita sekampung...mesti jumpa balik raya nanti...he3..... boleh buat gathering blog shida raya nie..... remy nak join.....
    btw..thanks so much support remy dari dulu , kini dan akan dtg....

    ReplyDelete
  7. sop pun pernah review blog beliau :)

    ReplyDelete
  8. tengah berusaha untuk berada dalam senarai jari yang ohsem..:)

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum shida..tahniah remy...:)

    ReplyDelete
  10. tahniah remy...kena review :)

    ReplyDelete
  11. tahniah remy..mmg lyk die pun..=)

    ReplyDelete
  12. tahniah buat pengomen tegar :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.