Segmen : Ucapan Selamat Hari Lahir buat "Si Gule" pada 19 Mac

by - 17:31:00

  Assalammualaikum, peace upon you.

 
ok shida dipanggil-panggil untuk join Segmen Ucapan Selamat Hari Lahir buat 'Si Gule' pada 19 Mac, tu dia punya panjang tajuk dia hehee^^ apa yang shida baca segmen ni dianjurkan sempena hari jadi seseorang yang istimewa. siapa? katanya si gule yang manis sweet sour hehee :) Thanks Ejulz sebab invite shida dan shida dah pun join and support segmen ni. Menarik juga hadiah yang ditawarkan tu. Apa-apa pun shida wish dulu Happy Birthday untuk Si Gule yang begitu istimewa untuk Ejulz. Moga perhubungan antara Ejulz dan si Gule kekal hingga akhirnya amin :) Segala syarat shida dah ikut seperti follow dan like :) kawan-kawan yang nak join boleh klik banner Ejulz ok.





You May Also Like

22 comments

  1. owh, segmen ni,,hehe
    unik nama SI GULE tu,,haha
    gOOd luck shida :D :D

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sbb sudi join.. :)

    ReplyDelete
  3. selamat bersegmen n goodluck!!! :)

    ReplyDelete
  4. http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/02/segmen-ucapan-selamat-hari-lahir-buat.html

    cik akak follow sini....jemput ke belog cik akak juga..:)

    ReplyDelete
  5. wahhh, semoga menang ye kak shidah :)

    ReplyDelete
  6. Salam. Pertama sekali ejulz nak ucapkan terima kasih kerana sudi join segmen ejulz ni. "Segmen : Ucapan Selamat Hari Lahir buat 'Si Gule' pada 19 Mac” Insyaallah ejulz akan umumkan senarai pemenang pada masa terdekat ni. Seperti yang dijanjikan, 100 penyertaan terawal akan dapat 1pcs Sticker Fridge Magnet / 1pcs Button Badges setiap seorang. Mohon emelkan maklumat seperti berikut bagi tujuan pos ke asrul_harfan@hotmail.com . Jangan lupa letak tajuk emel "Peserta Segmen Ucapan Hari Lahir Buat Si Gule pada 19 Mac"
    Nama:
    Alamat:
    No Tel:
    Link entry penyertaan:
    No penyertaan: (rujuk sini, "Senarai Peserta Segmen : Ucapan Selamat Hari Lahir buat "Si Gule" pada 19 Mac
    "
    )

    ReplyDelete
  7. tak sempat nak join hehe :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.