Masalah komen Imotiv dah selesai, boleh komen ikut suka korang :)

by - 19:56:00

Assalamualaikum, peace upon you.

inilah buktinya komen shida dah berbentuk asal, tak ada lagi keluar komen dari imotiv tu, actually punca jadi macam tu sebab shida claim blog dekat akaun xnuffnang tu so dia direct komen imotiv masuk dalam blog shida. Baru shida tahu, now shida dah unclaim so semua masalah selesai :) lega tapi shida tengah ubah-ubah sikit ruangan komen ni cuma masih dalam memperbaiki :) nak ambil mood bloging semula, dah kelaut sangat ni huhuhu.

 

You May Also Like

12 comments

  1. muja pun memang tak berapa suka ngan imotiv yang salu kena tulis macam2 and tak leh letak url blog kita,, hmm bagus la it is back to normal :D

    ReplyDelete
  2. huhu senang sikit nak komen dekat sini..(^_^)

    ReplyDelete
  3. take your time kak shida, saya pun dalam proses ambil mood berbloging gak nih. hihi

    ReplyDelete
  4. baru ok yea Shida.... 1 + 1 = 2....hehe

    ReplyDelete
  5. take ur time dik...akak pun mcm tuh jugak

    ReplyDelete
  6. pernah tertengok hari tu.. tapi time tu rasanya dah komen semua entri.. cuma perasan skrg bukan komen box tu dah.. =)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.