Bergaya Anggun dengan SELMANINA HIJAB dengan kos penghantaran PERCUMA!

by - 23:30:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Memperkenalkan SELMANINA HIJAB yang merupakan sebuah medium shopping online hanya dihujung jari anda yang mengeluarkan pelbagai jenis atau pattern hijab/tudung. EMANINA COLLECTION second batch sebuah keluaran yang terhangat dipasaran dengan hanya jualan laris sebanyak 5 hari sahaja!
EMANINA EDITION sebuah keluaran yang memberi impak dalam kepelbagaian cara memakai tudung keluaran terlaris ini. Warna dan pattern mengikut citarasa terkini serta kualiti kain tudung yang dititik berat untuk memenuhi citarasa semua penggemar atau si pemakai tudung. Harga setiap helaian tudung RM49.00 dan PERCUMA kos penghantaran seluruh Malaysia!
Selain untuk kegunaan sendiri, ianya juga sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah atau gift kepada insan istimewa dalam hidup anda seperti ibu, kakak, adik, isteri atau kawan-kawan dan sesuai juga untuk dibuat sebagai hadiah pertunangan atau hantaran (perkahwinan) kerana terdapat juga Kotak Tudung Khas yang Esklusif ini dari SELMANINA HIJAB. Pihak SELMANINA HIJAB juga menyediakan Kotak Tudung Khas ini dimana akan diberi dengan setiap pembelian berserta Kupon Diskaun.

Dapatkan juga pembelian dengan harga diskaun sebanyak 5-10% less!! selepas pembelian pertama. Kupon Diskaun akan disertakan juga di dalam kiriman pembelian pertama di SELMANINA HIJAB. Jadi jangan lepaskan peluang ini!! Jom kita shopping!! :) Murah pun murah!! siap kos penghantaran percuma lagi!! Jika ada yang berminat untuk mengetahui dengan lanjut tentang ONLINE SHOP SELMANINA HIJAB ini boleh terus ke fanpage atau menghubungi seperti yang tertera di bawah.Terima kasih.

 

You May Also Like

11 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.