Reddelima Giveaway Part 2 tinggal lagi sehari saja lagi

by - 01:19:00

Assalamualaikum, peace upon you.


Hari ni shida tak nak letak gambar sebab rasa best pula type entri tanpa letak gambar cuma penulisan semata-mata. So seperti yang sedia maklum, Reddelima Giveaway Part 2 ini tinggal sehari saja lagi selepas 15hb segala penyertaan tidak lagi diterima dan shida update list penyertaan sehingga 15.11.2013 11:59pm so bagi yang belum join boleh join dan selepas join cepat-cepat daftar menjadi Affliate Reddelima dapatkan banner masing-masing dan buat promosi secepatnya supaya ada yang berminat dan klik banner tersebut :) so Hadiah Utama iaitu Sebuah Percutian Ke Pulau Satang Kuching Sarawak diberikan kepada jumlah klik terbanyak sepanjang penyertaan ini berlangsung. Sebab tu korang digalakkan supaya join awal dan boleh mula promosi banner-banner korang di blog facebook twitter dan sebagaimya. So tepat 12:00am Tamat lah sudah Reddelima Giveaway Part2 dan juga Part1 di mana semua pemenang telah menerima hadiah masing-masing tahniah!! :) Inshaa Allah pengumuman pemenang akan diumumkan setelah shida mendapat senarai pemenang dari pihak Reddelima. Diminta semua peserta ALERT dan juga semak list masing-masing untuk spastikan sama ada blog korang tersenarai atau tidak.

Selama Giveaway ini berlangsung shida dan penaja memohon maaf sekiranya sepanjang perjalanan giveaway ini ada yang terlebih dan terkurang dari shida dan penaja. Dan berharap selesai sahaja giveaway ini korang atau anda semua sentiasa support shida dan blog ini. Bagi yang nak meneruskan shopping di www.reddelima.com dipersilakan kerana terdapat banyak barang atau accessories yang terbaik kualitinya :) Inshaa Allah gaji nanti shida pun nak shopping di reddelima.com berkenan pula dengan satu bag ni :) scarf-scarf pun tak kurang cantiknya. Jangan lupa klik reddelima.com ok :)




 

You May Also Like

5 comments

  1. nak tamat dah..huwaaa..tak sabar ni..hope ade rezeki..aminn

    ReplyDelete
  2. Berharap sgt menang GA ni, tapi penyertaannya sengit juga ni

    ReplyDelete
  3. all the best rasanya tak sempat nak join....huhu

    ReplyDelete
  4. tak sabar nk tahu sapa pemenangnya..hehe

    ReplyDelete
  5. nak tmt dah.. siapakah yg bertuah..jeng3... :D

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.