Follower 5151 Ayuni Sara a.k.a Blog Cik Putri Ayu

by - 10:57:00

Assalammualaikum,peace upon you.

 
Follower 5151 Ayuni Sara a.k.a Blog Cik Puti Ayu, blogger pilihan kali ini dengan nombor followernya 5151. Kenapa 5151? Tak kan tak tahu kot 5151 nombor birthday shida pada 5.1.1987 hahaa..berani tak tunjuk umur sebenar hehee..berani je actually tapi ramai yang tak percaya shida tahun ni sudah pun genap 27 tahun dengan kehidupan yang masih single maksud shida masih belum berkahwin tapi sudah pun berpunya :) terima kasih juga pada Blogger Ayuni sudi follow shida mybe dia ada join mana-mana GA yang shida sponser antara syarat yang wajib adalah follow blog. Nak berkenalan dengan blogger pinky ni boleh klik link bawah, siap dengan header sekali shida post haaa. Nak follow nak kenal boleh terjah blog ayuni ni. 5151 dah jadi sejarah dalam hidup tunggu next follower pula :)



You May Also Like

11 comments

  1. tahniah kak shida.. :) nuna klik nuff sini.. :)

    ReplyDelete
  2. Comelnya...mmg mcm puteri.. Nnt kita terjah dia... Owh..shida muda lagi ek... Hihi.. Betullah shida pggl sy akk...

    ReplyDelete
  3. Congrats Shida..wah comel blogger pink ni

    ReplyDelete
  4. Dh makin membiak follower ye..hihi

    ReplyDelete
  5. shida sethun tua daripada nad..hehe

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat follower bertuah tu..

    ReplyDelete
  7. Allah...baru perasan kak shida...huuu... terharu nyee!!! maaf sbb bru trtgk...gtw. slmt hari jadi kak shida. smoga kak shida pnjang umur n sihat sll..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.