Dapat 2 jemputan (event) yang terpaksa shida tolak dengan rela hati

by - 14:50:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Exclusive Invitation to HAVARLINE DIAMOND GRAND PRODUCT LAUNCHING
Rasa sedih tak dapat join event bersama team Diamond Collagen (D-Collagen) yang baru-baru ni shida ada review tentang supplimen atau Produk D-Collagen yang dikeluarkan oleh Pihak Havarline Diamond ni. Mesti ramai blogger ada terima jemputan dari pihak Havarline lagi-agi blogger yang review Produk tersebut termasuk shida ni. Mana-mana blogger yang pergi tu hope korang enjoy ye dengan event terbaik ni. Jangan lupa update update update shida nak baca hehee :)
 Mamee Chef - Malacca Factory Visit Invitation
Event kedua pula dari Nuffnang, kena pergi Melaka, best sangat-sangat shida rasa. Ini jemputan kedua shida dari Nuffnang so ini juga kali kedua shida tolak tawaran ini. Memang ramai yang kata rugi sangat-sangat tolak event kan lagi-lagi event berbayar. Bagi shida ada rezeki tak ke mana lagipun banyak peluang lagi. Jika diberi peluang memang nak pergi event-event ni semua tapi ada komitmen yang lebih penting shida perlu utamakan dulu sebab seumur hidup sekali je komitmen ni. Shida tolak atau tak dapat join event ni pun sebab tarikh kedua-dua event ni dekat-dekat dengan Wedding Kakak shida so terpaksa pilih antara komitmen bersama keluarga atau hal personal yang bagi shida mungkin akan dapat peluang sekali lagi jika ada rezeki kan. Inshaa Allah shida percaya rezeki dimana-mana sahaja. Bestlah blogger yang join event Nuffnang kali ni :) mesti ramai yang pergi sebab pihak Nuffnang hanya memilih 60 blogger sahaja dengan syarat pada status Akaun Nuffnang tu mestilah Glitterati so sekarang korang dah tau kan keistimewaan status geli-geli selain untuk meraih cpuv campaign kan :) 

You May Also Like

14 comments

  1. cik nor pon sama xdapat join..:)

    ReplyDelete
  2. tak apa shida, In Shaa Allah, moga2 ada rezeki lain nanti...

    ReplyDelete
  3. ala.. edak blh jumpa shida.. niz mcm nk join event mami tu.. tp kena tya hubby dulu mcm mn blh ke edok.. mcm excited. harap Allah permudahkan. :)

    ReplyDelete
  4. takpe ada rezeki lain....melawat ke kilang mamee tu kat melaka dah dekat dgn rumah ler.....hihi

    ReplyDelete
  5. bertuah akak dapat g event sume2 ni =)

    ReplyDelete
  6. samalah kita, tapi nak tanya shida betul ke yang haverline tu MLM sebab khai pun dapat invitation cam was2 nak pergi

    ReplyDelete
  7. akak pun ada dapat... yg sblm2 ni pun byk dapat tp akak x g pun.. bkn pe, event tu kan biasanya buat jauh2 so, payah la nak g...

    ReplyDelete
  8. sayangnya kan.. tapi xpe mane tau pasni ada rezeki dpt yg dekat2..

    ReplyDelete
  9. fiza pun terpaksa tolak dua² event ni..huhu..ape nak buat masa tak mengizinkan

    ReplyDelete
  10. Takpe kan shida...rezeki lain pasti dtg bergolek

    ReplyDelete
  11. Insyaallah.. Akn dtng msti dpt join sama.. :)

    ReplyDelete
  12. Insyaallah.. Akn dtng msti dpt join sama.. :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.