Al-Fatihah buat Blogger Syuhada Baharudin

by - 23:01:00

Assalammualaikum, peace upon you.

http://syuhadabaharudin.com/
Al-Fatihah buat BloggerSyuhada Baharudin | Rasa sedih belum habis lagi dengan pemergian Arwah suami Kak Dara atau Blogger Makdara, tadi senja dikejutkan lagi dengan berita sedih dengan pemergian Blogger atau Kak Syuhada Baharudin. Rasa sayang shida belum sempat mengenali dengan lebih rapat dengan arwah ni. Tapi dia rajin tegur shida, like dan komen status di facebook itu salah satu aktiviti harian arwah. Selepas berita Kak Syuhada terlantar koma di hospital shida terkejut patutlah lama tak nampak Kak Syuhada bersocial dimedia social. Kalau tak, selalu nampak status semangat dan kata-kata semangat yang selalu Kak Syuhada update. Sekarang semua tinggal kenangan dan shida pasti ramai bloggers yang mengenali arwah rapat atau tak terasa dengan pemergiannya. Kita kena akur Allah lebih sayangkan arwah dan kita juga kena terima hakikat bahawa semua yang hidup pasti akan mati, ajal dan maut ketentuan yang Maha Esa. Al-Fatihah buat arwah Syuhada Baharudin, andai arwah ada membuat kesalahan dan kesilapan atau menyinggung perasaan mana-mana pihak mohon Maafkan ya, halalkan segalanya untuk kebaikan bersama AMIN. Blogger Syuhada Baharudin dalam kenangan.


You May Also Like

19 comments

  1. Innalillahhiwainnailaihirajiun...Al Fatihah

    ReplyDelete
  2. Salam takziah buat keluarga beliau.. Sy xsempat knal dgn beliau.. Cuma terperasan arwah ni yng mna 1 pun sbb link ga yng dianjurkn.. Allah lebih syngkn nya..

    ReplyDelete
  3. innalillahiwainnailaihirojiun...
    al-fatihah...
    moga arwah di tempatkan orang beriman..
    insyallah.. amin..

    ReplyDelete
  4. Innalillah...Sedih rasanya.. tapi lagi bertambah terkejut bila baca entri kak shida ni, yang mana suami mak dara pun meninggal dunia. Ya Allah, tak tahu pun. Dah lama sangat tak blogwalking. Allah..sedihnya. :(

    ReplyDelete
  5. Semoga arwah tenang di sana.... Al fatihah

    ReplyDelete
  6. Al-fatihah...moga Arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang solehah dan dipermudahkan urusannya di sana..insyallah..

    ReplyDelete
  7. takziah untuk keluarga & kenalan kak syuhada...pagi ni terbaca banyak entry berkaitan kak syuhada

    ReplyDelete
  8. takziah. smoga arwah tenang disana.

    ReplyDelete
  9. salam. al-fatihah buat arwah..amin

    ReplyDelete
  10. Al fatihah..moga roh arwah tenang di sana.

    ReplyDelete
  11. Dari Allah kita datang, kepada Allah kita kembali...

    ReplyDelete
  12. Innalillahi wainna ilaihi raajiiun

    ReplyDelete
  13. Alfatihah.. semoga rohnya di cucuri rahmat Allah

    ReplyDelete
  14. Inna lillahi wa inna ilayhi raji’un (انا لله وانا اليه راجعون) 

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.