Terima Kasih Blogger Sya Mimie

by - 17:13:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Terima Kasih Blogger Sya Mimie sebab dia banyak komen pada entri-entri shida tau! sebenarnya belum sesi perkenalan lagi antara shida dan Blogger Sya Mimie ni. Eh jap nak panggil kak ke? sebab Sya Mimie dah berkahwin dan bakal menjadi ibu nanti Tahniah ye :) Sya Mimie dah pun memasuki carta Jari Ohsem Bulanan shida, tak percaya boleh scroll bahagian sidebar shida ni. Yang pertama memang nama Sya Mimie. Terima kasih ya kerana sudi hadir ke blog picisan ini dan menjadi sebahagian daripada keluarga blog warna biru ni :) Happy sejenak shida :) untuk tidak terlepas dari shida singgah-singgah blog Sya Mimie ni shida masukkan dalam Bloglist 2 shida. Terima Kasih sekali lagi :) Jom terjah Blog Sya Mimie :)



You May Also Like

12 comments

  1. wah!! specialnya entry! untong blogger sya mimie :)

    ReplyDelete
  2. Kita kawan2 tak mau lawan :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum.. terkejut jap masuk blog ni.. hehe..
    kita umur 26thun.. pnggil mimie je pun boleh.. ;)
    mekasih buat entry ni.. actually dah lama tahu pasal blog duniashida ni. tapi tak berkesempatan nak terjah selalu.. then sekarang online by fon je.. pastu nak senang next2 entry je dok komen.. tak tahu pula banyak yang dikomen nya.. hehe

    salam kenalan dari sy. :) saya suka baca blog awk.. entry menarik.. ^_^

    ReplyDelete
  4. betul3...
    dia rajin terjah blogger lain..
    rajin blogwalking hehe

    ReplyDelete
  5. wahh memang banyak komennya..tahniah Sya Mimie :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah mimie...dh kembali aktif berblog...

    ReplyDelete
  7. salam perkenalan kak..hihihi

    ReplyDelete
  8. sayangnya akak tak boleh nak terjah blog dia..tak taulah kenapa...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.