Rezeki November | Cpuv Campaign dari Nuffnang

by - 01:27:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Rezeki November | Cpuv Campaign dari Nuffnang | Kalau dapat cpuv campaign mesti seronok sebab semua bloggers tahu cpuv campaign ni macam mana earns dia berjalan tapi tapi sejak dapat yang jenis mandul dah tak hairan sangat dengan cpuv campaign ni. Apa-apa pun rezeki tetap bersyukur la kan, asalkan dapat dari tak ada langsung hehee. Nanti ada yang kata bila tak dapat bising, dapat pun bising hehe lumrah manusia macam ni lah, ada je yang tak puas hati kan :) Ada lagi rezeki shida dapat sebenarnya iaitu 2 event media/blogger, kedua-duanya di Kuala Lumpur dan terpaksa shida tolak atas sebab masa event tu tak berapa sesuai dengan komitmen yang ada. Tak tahu lah bila nak serius! menjadi seorang BLOGGER, tak tahu sampai bila nak tolak event-event yang selalu menjadi dambaan para bloggers diluar sana. Bagi shida, shida percaya pada rezeki, kalau ada rezeki kat mana-mana pun boleh dapat kan :) Ok lah itu je nak celoteh dalam entri kali ni. Thanks Nuffnang untuk cpuv campaign Mah Sing - Avenue Street, Dutch Lady Friso Baby's dan Sony Xperia Z3 Launch. So bulan november ada 9 cpuv campaign yang baru :) senyum senyum kambing dah hehee..


You May Also Like

26 comments

  1. congrat kak shida, semoga melimpah rezeki :)

    ReplyDelete
  2. woww.. berderet2 cpuv dia.. tahniah shida

    ReplyDelete
  3. Tahniah shida...
    murah rezeki

    ReplyDelete
  4. tahniah sis..Za pun dapat juga.. :)

    ReplyDelete
  5. Yg penting masih ada rezeki cpuv terus melekat :)

    ReplyDelete
  6. Nnt turun kl inform qila nak jupo heheheheehe betul. Jgn risau qila pun geng dgn akak selalu tolak. Tapi tak sebanyak akak lah aakak hebakkk hihi.

    Rezeki kan allah yg bagi no worries wiwiwii

    ReplyDelete
  7. Takpe lah ... Kita merasa ramai2, nak wat cam ner, dari tak de lansung ...

    ReplyDelete
  8. Tahniah.. banyak tuh cpuv shida.. saya nyer cpuv bulan nih kureng skit..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah rezeki makin bertambah ya Shida,,

    ReplyDelete
  10. waaaaahh..byknye cpuv dia..#klik#visit my blog on shukranzahari.blogspot.com ...happy blogging

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.