Siapa ada Instagram eh??

by - 13:38:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Siapa ada Instagram eh? haaaa..shida tanya ni siapa ada? kalau ada mehh lerr follow shida hehee..lepas shida follow balik ye kawan-kawan, terima kasih :) hari ni saje lah keluar isu instagram sebab shida duk perhati instagram sekarang ni semakin meletop-meletop dan dipenuhi dengan pelbagai manusia dalam tu. Dengan instagram juga orang boleh berbizness jual macam-macam jenis produk atau apa saja jenis bizness yang boleh dijual. Segala benda boleh dapat dalam instagram sekarang ni. Tapi kan kadang shida tengok instagram ni kalau kita tak aktif sangat atau kurang nak buka application ni kan, dia memang suka reduce follower kot. Shida perasan tau follower shida dah nak hampir 1k tiba-tiba shida jarang online sebab kekangan masa dan keletihan. Sekali sekali buka, instagram reduce follower shida sampai tinggal 8ratus lebih perghhh..kenapa macam ni eh! scam ke ape? so shida malas lah dah nak tengok-tengok follower cuma sekarang ni kerap-kerap juga upload gambar entah apa-apa hehee.. Tak ada gambar personal pun banyak gambar-gambar yang boleh dibuat kenangan saja :) macam contoh hadiah-hadiah ke, produk yang shida kena review ke, lebih kepada blog khususnya hehee..eh! jangan lupa follow mana yang ada instagram tu :)


Instagram


You May Also Like

22 comments

  1. Jom follow ladyshah_

    ReplyDelete
  2. Salam, haaa sorry sy xde IG..haha

    ReplyDelete
  3. sekarang ni kat IG kalau ada akaun yang fake memang IG delete akaun tu..sebab tu ada orang yang followernya berkurangan..

    ReplyDelete
  4. dah follow ig shida rasanya..hee

    ReplyDelete
  5. sy tgh plan nk install ig.. tapi setakat ni blom lagi kot, huh...

    ReplyDelete
  6. nanti cik b dah follow, kak shida approve ye?:D

    ReplyDelete
  7. daa lama add akk :) @_miminadam

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum shida.. sheila ada. cari norsheilasalleh ye hehehhe

    ReplyDelete
  9. I follow =)
    http://hcubeshop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Insta: niesarashida
    I nk follow.. tp x jmpe ;)

    ReplyDelete
  11. tak ada instagram nak follow.. :(

    ReplyDelete
  12. ayu da follow kak shida
    mamizafstuff

    ReplyDelete
  13. aida x create sebab nanti tak terlayan ha ha ha...
    byk sgt media sosial alam maya dah ni :)

    ReplyDelete
  14. Rsanya follow shida dh.. Kita x tgk follower bnyk mna pn. Haha..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.