Cetak Kad Raya Bloggers 2015 Part3 dan Part4

by - 11:43:00

Assalammualaikum w.b.t, peace upon you

Cetak Kad Raya Bloggers 2015 Part3 dan Part4 | Edisi kali ini lebih menarik dan tertarik. Shida kagum dengan segelintir bloggers yang masih ingin meneruskan tradisi kad raya dizaman teknologi serba canggih ni. Dulu waktu tak ada smart phone memang bertalu-talu kiriman kad raya di edarkan. Tapi sejak teknologi semakin membangun dengan adanya smart phone dan internet semua dihujung jari saja. Boleh send thru mms atau email dan sekarang dengan kewujudan whatsapp, wechat, telegram, instagram, facebook, twitter dan sebagainya kiriman lebih mudah tag atau masukkan semua nama atau nombor send sekali. Mudah dan menjimatkan masa serta tenaga. Tapi bagi shida version Kad Raya lebih rare sehingga kini :) Shida suka kumpul kad raya sehingga sekarang ni. Sebab tu shida masih lagi membuka peluang bagi penggemar kad raya untuk cetak dan edar :) kalau tengok mana-mana mall or kedai-kedai dah jarang sangat jual kad raya kan huhuu.. tak apa tak jual tapi masih boleh cetak sendiri :) Apa pandangan korang tentang kad raya??
Ini kad raya yang shida cetak untuk part3 dan part 4. Sekarang dalam proses pencetakkan untuk part yang terakhir iaitu part5. Masih dalam pengumpulan design untuk di hantar kepada production shida. Sekiranya korang nak selit cetak boleh PM shida atau whatsapp 013 712 4467. Hari terakhir untuk menghantar design kad raya dan membuat pembayaran pada hari Sabtu ini. Cantik-cantik kad depa tau!! jeles shida hehee ^_^


You May Also Like

10 comments

  1. wah cantik-cantik dan kelihatan uzu di situ...he he he...

    ReplyDelete
  2. seronok dapat kad raya dari kengkawan..kalau dulu gantung kat dinding..hihi

    ReplyDelete
  3. Perkara yang semakin dilupakan.... Nak yg free blh x.....;-)

    ReplyDelete
  4. memang mengimbau kenanga betul la kad raya ni.
    lama dah tak dpt kad raya!

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah banyak yg shida dapat cetak..rezeki shida di bulan yg mulia ini

    ReplyDelete
  6. tula cntik2 semuanya
    ayu ni tak pandai desgn kalau tak dah order dgn kak shida da
    heheh tahun lain la plak ye

    ReplyDelete
  7. Thun dpn nk cuba tempah kad la.. Hee

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.