Mohon Maaf diatas kesulitan yang timbul

by - 23:30:00

Assalammualaiku, peace upon you.

Tergendala juga blog shida beberapa hari kerana baru-baru ni lappy shida buat hal, window corrupt sudah!! agak gelisah juga. Tanya kekasih hati dia pun tak dapat nolong..huwaaa terpaksa hantar kedai juga repair. 3 hari juga masuk wad. Abg Pomen cakap kemungkinan Hard Disk shida dah nak rosak sebab punca-punca lain dia tak dapat kesan lagi. Nasiblah Abg Pomen format je lappy ni kalau kate hard disk rosak 2 ratus lebih melayang huhuuu..makin nak raya makin kuat duit keluar macam air laju je non stop! Hurmm..File dalam C memang lesap habis cuma dalam D saja selamat lepas ni beringat semua file penting-penting kena simpan dalam D supaya berlaku lagi tak susah hati. Tapi apa yang penting laptop dah ok sekarang dah boleh on dan guna. Cuma paling kesal semua design-design ciptaan shida lesap huhuu :( design kad raya customer juga habis nasib ada copy lagi dalam email so tak lah susah hati sangat huhuu.. Tapi hati sampai sekarang masih dalam sedikit kesedihan sebab file office yang shida save dalam lappy ni lesap juga. Menyesal betul tak copy masuk pendrive. Memang kena beringatlaaa lepas ni huhuuu :(

Kerja-kerja Cetak Kad Raya Masih Berjalan Seperti Biasa, berminat?? > klik sini <




You May Also Like

8 comments

  1. memang terasa kan bila jadi macam nih.. nasib ada jugak yang ada backup.. kalau hilang semuanya maunya meraung sakan..

    ReplyDelete
  2. biasalah shida klu nak cepat mcm2 dugaan ada..huhu

    ReplyDelete
  3. lappy majuk dgn kak shida leteww. hihi

    ReplyDelete
  4. alahai shida...
    aida dpt rasa kan kesedihan shida.
    sebab pernah berlaku kat aida.
    tapi desktop opis la.
    abis segala dokumen keje.
    ada skit skit kat dlm email.
    hu hu hu :( seksa idup!

    ReplyDelete
  5. lappy majuk la tu..cepat2 baik yee

    ReplyDelete
  6. Moga segalanya dipermudahkan utk shida..insyaallah

    ReplyDelete
  7. Paling tkut tu la.. Gmbr zara bnyk dlm lptop.. X copy lg masuk external hard disk..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.