RAMEN ALA ALA KOREA | RAMEN PRODUK MUSLIM

by - 17:33:00

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera
 RAMEN ALA ALA KOREA | RAMEN PRODUK MUSLIM 

Hai korang!! haaa kali ni shida nak citer sikit pasal RAMEN MUSLIM yang tengah VIRAL sekarang ni!! Ya memang Viral ok! Actually shida juga salah seorang EJEN MEEQI RAMEN ni :) haaa mesti semua pun macam pelik kan banyaknya biznes shida tengah run hehee. Yerlah almaklumla kita dah berkahwin kerja pun takada so kita run lah apa biznes yang boleh run. Asal boleh dapat pendapatan sikit :) so so kita teruskan yer bercerita pasal ramen ni. Ok ramen ni 100% Product Muslim keluaran Darnalis Diana Ramen dan ianya homemade mee bukan pemprosesan guna kilang yer. Mee ni juga dihasilkan tanpa bahan-bahan pengawet dan terlarang 100% clean. RAMEN MUSLIM ni mempunyai 3 perisa  dan 2 jenis packaging. Berbeza juga dari segi harga mengikut kuantiti. 

Tahap kepedasan juga taklah terlampau pedas sampai pecah kepala ye ^_^ Boleh dikatakan pedas dia bagi shida boleh tahan laa. Takla pedas giler macam ramen samyang korea tu. Pedas sangat shida pun takleh tahan! Pedas Ramen Muslim budak-bidak pun boleh makan. Banyak customer shida feedback anak-anak depa pun balun sama makan sampai habis dan ada juga yang kata pedas ^_^ yang ni maybe jenis tak makan pedas la kot kan.
Ada 3 Jenis Perisa Ramen : 
🍜 Curry Cheese
   🍜 Tomyam Verapi
    🍜 Spicy Carbonara

Spicy Level :
🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶
Pedas orang Malaysia boleh makan 😅

 PACKAGING PER BOX DALAM ADA 1 PCS MEE

PACKAGING PER BUNDLE DALAM ADA 3PCS MEE

Yang dekat shida boleh COD yang jauh shida boleh pos. Pos juga ikut berat mee. Mee pun tak berat mana sangat pun kalau sekeping mee berat dalam 120gram sahaja.Jadi yang berminat boleh lah roger shida ok. Yang berminat nak jadi dropship juga shida alu-alukan :) mai ja whatsapp shida :) Nak tengok pelbagai testimoni boleh masuk instagram shida ye :: testimoni ramen ::

Berminat boleh whatsapp ↓↓↓
SHIDA EJEN BANTAL LEYNA
TAIPING-BERUAS-MANJUNG


 

You May Also Like

2 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.