SEGMEN BLOGLIST 2020 BLOG SHIDA TAMAT & DITUTUP

by - 00:00:00

Assalammualaiku wbt dan Selamat Sejahtera.

SEGMEN BLOGLIST 2020 BLOG SHIDA TAMAT & DITUTUP | Alhamdulillah syukur akhirnya Segmen yang shida anjurkan telah pun tamat dan yes! tak sabar shida untuk menilai dan memilih untuk peserta yang menyertai segmen shida kalini. Apa-apa pun shida nak ucapkan ribuan terima kasih kerana korang semua sangat-sangat sporting habis sebab support shida! Jadi senarai Peserta telah pun shida update dan korang yang join tu boleh blogwalking + follow blog + komen entri. Ini juga salah satu usaha yang shida buat untuk kita sama-sama dapat kembangkan dan luaskan lagi empayar blog korang. Rata-rata juga ramai blogger baru.


So yang join segmen shida sedikit sebanyak kemungkinan akan dapat kenaikan trafik harian, follower blog bertambah, pengomen entri bertambah dan yang paling penting, bertambah kenalan di alam blog juga :) mesti suka kan :) Ok baiklah taknak buang masa, shida nak tamat kan SEGMEN BLOGLIST 2020 BLOG SHIDA dan pengumuman pemenang bagi 20 blog pilihan bloglist 2020 dan juga seorang pemenang Cash RM50 untuk Top Referral. Pengumuman shida akan buat pada hari Jumaat bersamaan 17 Julai 2020 (12 tengahari). Nanti kan ya! Terima kasih sekali lagi kepada semua yang turut serta :)


You May Also Like

12 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.